Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۹ نقطه حادثه‌خیز در محور‌های مواصلاتی استان شناسایی شد. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

احمد جمشیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: 49 نقطه حادثه‌خیز در چهارمحال و بختیاری توسط کارشناسان شناسایی شده‌ است که 27 مورد آن در اولویت برای اصلاح شدن قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: 5 نقطه از نقاط حادثه‌خیز استان با هزینه بالغ بر 15 میلیارد تومان به طور کامل اصلاح شده است.

وی ادامه داد: پیچ انتهای گردنه کوشنگلی، کفی بعد از گردنه کوشنگلی نرسیده به دوراهان، پیچ قبل از گردنه گدار کبک، پیچ بعد از سه راهی قطب صنعتی سفیددشت و سه راهی بردبُر 5 نقطه اصلاح شده می‌باشند.

بیشتر بخوانید:

گزارش تسنیم از شناسایی نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای در استان مرکزی؛ حجم بالای تلفات جاده‌ای و تصادفات در آزادراه ساوه- همدان

66 نقطه حادثه‌خیز راهنمایی و رانندگی در استان قم شناسایی‌ شد

23 نقطه حادثه‌خیز محورهای استان فارس ایمن‌سازی شد

جمشیدی تصریح کرد: در سال جاری 10 نقطه حادثه‌خیز استان که در اولویت اصلاح قرار دارند اعتبارسنجی شد و مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار برای اصلاح این نقاط اختصاص یافت، البته این مبلغ کافی نیست و مابقی هزینه باید از منابع استانی تامین شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: شروع فصل سرما و بارندگی کار اصلاح این نقاط را به تاخیر انداخته است اما در تلاشیم در اسرع وقت 10 نقطه حادثه‌خیز اصلاح شود.

انتهای پیام/ح

R41350/P1357/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در همه محور‌های مواصلاتی استان یزد

ملک‌زاده مدیرکل بحران  استان  یزد گفت: برخی از راه‌های فرعی و روستایی به خاطر باران و جاری شدن روان‌آب به صورت موقتی مسدود و پس از رفع خطر بازگشایی شد.
 وی  افزود: مسیر جاده کنجکوه و میانکوه، محور خرانق – درند و جاده پرک به سمت سه چاهون از محور‌هایی بود که روز گذشته براثر جاری شدن سیل مسدود شده بود.

مدیرکل بحران  استان  یزد گفت: با وجود بارش باران در تمام نقاط استان، تردد در همه محور‌های مواصلاتی استان  باز و به صورت روان در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته
  • تردد روان در همه محور‌های مواصلاتی استان یزد
  • تمام محور‌های مواصلاتی استان یزد باز است