Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@23:04:31 GMT

لواندوفسکی: باید دو گل دیگر به آژاکس می‌زدیم

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۷۵۲۶

لواندوفسکی: باید دو گل دیگر به آژاکس می‌زدیم

رابرت لواندوفسکی که با دو گلی که دیشب در مقابل آژاکس به ثمر رساند به صدر جدول گلزنان چمپیونزلیگ راه یافت، گفت بازی با آژاکس فرصتی برای بهبود عملکرد بایرن مونیخ خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"،  تساوی 3-3 بایرن مونیخ در آمستردام آرنا مقابل آژاکس چه برای تیم بایرن و چه برای تک مهاجم لهستانی‌اش خبرهای خوبی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرن با این تساوی با 14 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه E به مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ صعود کرد و در نتیجه به عنوان صدرنشین در آن مرحله نیازی به مصاف با تیمهای بزرگ دیگر که صدرنشین گروه‌های خود شده‌اند ندارد.

 

 

اما خبر خوب برای رابرت لواندوفسکی این بود که او با دو گلی که در بازی مقابل آژاکس به ثمر رساند به صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان رسید. لواندوفسکی با دو گلی که دیشب در آمستردام آرنا به ثمر رساند 8 گله شد تا با سبقت گرفتن از لیونل مسی 6 گله عنوان بهترین گلزن چمپیونزلیگ را به خود اختصاص دهد.

 

لواندوفسکی بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" بازی امشب فوق‌العاده هجومی بود. ما  خوشبختانه در گروه‌مان اول شدیم ولی واقعیت این است که امروز بازی‌مان در پوزیشن‌های مختلف خوب نبود و باید روی این موضوع کار کنیم. ما در این بازی باید دست‌کم دو گل دیگر می‌زدیم".

 

 

لواندوفسکی در ادامه گفت:" باید بررسی کنیم و ببینیم در بازی‌مان چه چیزهایی کم است که باعث این می‌شود و چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم که از این نظر در آینده بهتر شویم. ما در لیگ قهرمانان بازی می‌کنیم و بعد در چنین بازی‌ای سه گل دریافت می‌کنیم. از طرف دیگر آژاکس مالکیت توپ بیشتری نسبت به ما داشت. حرف من این است که نباید از اول شدن در گروه راضی باشیم بلکه باید ببینیم برای بهتر شدن چه کارهایی می‌توان کرد".

 

 

روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۷۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم

دیدار دو تیم بایرن‌مونیخ و آینتراخت فرانکفورت با پیروزی بایرن‌مونیخ به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال بایرن‌مونیخ و آینتراخت فرانکفورت عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ویکم بوندسلیگا آلمان از ساعت ۱۷ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد بایرن‌مونیخ به‌پایان رسید.

هری کین در دقیقه ۹ از روی پاس لایمر و در دقیقه ۶۱ از روی نقطه پنالتی گل‌های بایرن مونیخ را به ثمر رساند.

تک گل فرانکفورت را هوگو اکیتیکه در دقیقه ۲۳ به ثمر رساند.

خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت کد خبر 748520

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • حمایت کامل یک مرجع تقلید از «طرح نور»: امری مبارک است | درباره حجاب به شدت حساسیم
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • کمک بایرن به کین