Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@04:25:09 GMT

50 شعبه بانک کشاورزی تا پایان امسال تعطیل می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۷۵۳۶

50 شعبه بانک کشاورزی تا پایان امسال تعطیل می شود

تهران- ایرنا- مدیر عامل بانک کشاورزی گفت: از ابتدای امسال 40 شعبه این بانک با هدف کاهش هزینه های غیرضرور بسته شده و تا پایان سال 50 شعبه دیگر تعطیل یا ادغام می شود.

«روح اله خدارحمی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا با اشاره به تاکید رییس جمهوری به نظام بانکی برای کاهش شعب بانکی و توسعه دولت الکترونیک اظهار داشت: در ابتدای امسال بانک کشاورزی یک هزار و 888 شعبه در سراسر کشور داشت که در پایان شهریور این رقم به هزار و 848 شعبه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«بانک مرکزی به دنبال کاهش هزینه های اداری و جاری بانکهاست تا منابع آنها صرف تسهیلات دهی بیشتر به بخش های اقتصادی کشور شود و از این رو تا جایی که امکان دارد، شعب زیان ده و کم بازده تعطیل یا با دیگر شعب ادغام می شوند.»
رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی در عین حال گفت: با توجه به جامعه هدف این بانک که اغلب کشاورزان، روستاییان و عشایر را پوشش می دهد، به طور حتم در مناطق تک شعبه ای تعطیلی شعب نخواهیم داشت اما در شهرهایی که چند شعبه داریم، برای بهینه سازی شبکه ای ناچار به حذف شعب زیان ده هستیم.

** بیش از 90 درصد منابع بانک در بخش کشاورزی هزینه می شود
مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: بیش از 90 درصد منابع این بانک تخصصی در بخش کشاورزی هزینه می شود و در سال های اخیر اقدام های خوبی در تخصیص اعتبار به بخش مکانیزاسیون کشاورزی، اجرای آبیاری تحت فشار و تا حدودی کشت گلخانه ها و پرورش ماهی در قفس انجام شده است که می تواند با افزایش تولید و خودکفایی در برخی محصولات، تاثیر بسزایی در امنیت غذایی کشور داشته باشد.
اقتصام**9186*2025

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد كشاورزي بانك خدارحمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۷۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان خان احمدی امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گفت : بانک های گلستان پارسال در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در بین سه استان اول و در تسهیلات مسکن شهری جزء پنج استان نخست بودند و امسال هم در کنار جهش تولید مسکن در گلستان خواهیم بود.

او همچنین افزود : بانک های گلستان پارسال بیشتر از توان مالی خود برای بخش های مختلف گلستان هزینه کردند و امسال هم آماده کمک به تولید در گلستان هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • سلسله قطب تولید کلزای لرستان
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • ۲۵۰ زندانی درآذربایجان غربی تا آخراردیبهشت آزاد می شوند
  • خبرهای مهم از مجلس درباره تعطیل شدن روز شنبه و استفتاء از مراجع تقلید
  • امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت