Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -

طنز شکست عشقي
روان‌شناسان ضمن ابراز همدردي و سکوت براي جاي خالي اون که رفته ديگه هيچ‌وقت نمياد، هشت راهکار طلايي به شما ارائه دادند تا در اوقات شکست عشقي کمتر اذيت شويد. چون در هر صورت اذيت مي‌شويد و درمان قطعي ندارد. حتي ديده شده دايورت هم عوارضي داشته. بگذريم حالا...
پشت سر تيپ و قيافه‌ طرف حرف نزنيد!
از آنجا که تجربه ثابت کرده افراد بعد از جدايي خيلي قشنگ و باکيفيت و پولدار و با فرهنگ و خوشبو و فيتنس مي‌شوند، بهتر است در زمان جدايي پشت سر تيپ و قيافه طرف، آن هم پيش دوستان‌تان بدگويي نکنيد چون دوماه ديگر خلافش ثابت مي‌شود و همه فکر مي‌کنند شما عقده‌اي شديد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمي‌دانند که زمان شما شبيه کف دمپايي بود و حالا شبيه نقشه ايتاليا شده. درضمن روان‌شناسان تاکيد دارند که زياد به ظاهر جديدشان فکر نکنيد چون آخر يه شب اين افکارها سوي چشاتون رو مي‌بره!
تتوي اسمش را پاک نکنيد
يک عادتي که جديدا باب شده اين است که عشاق بعد از اولين شيرموز مشترکي که مي‌خورند، سريعا اسم آن يکي را در يک جايي از اين يکي تتو مي‌کنند. دو هفته بعد هم با گل يا پروانه کاورش مي‌کنند. پس هرگاه ديديد غلامرضا روي کتف چپش تتوي سنجاقکِ رقصان داشت، بدانيد زيرش شراره‌اي، طنازي، چيزي است! اما روان‌شناسان معتقدند تتو را با تتو پاک نمي‌کنند. ترجيحا به جاي پاک کردن و کاور کردن، در وهله اول تلاش کنيد تا يکي ديگر به همين اسم پيدا کنيد. منظور خودماني‌شان اين است که: براي تتوي‌تان کِيس مناسب پيدا کنيد.
عکس‌هاي دسته جمعي‌تان را دور نريزيد
همين‌طور که چشم روان‌شناسان دارد به حالت عصبي مي‌زند، معتقدند که چرا سريع جوگير مي‌شويد و عکس‌هاي‌تان را شيفت ديليت يا پاره مي‌کنيد؟ چه بسيار کيس‌هاي آينده‌اي که در عکس‌هاي دسته‌جمعي مستتر است. کافي‌است کمي روي عکس دوستانِ طرف زوم کنيد، ديد بزنيد و درنهايت به آينده‌هاي شيرين بينديشيد. اين چه عادت بدي‌است ما ايراني‌ها داريم؛ هي پاره مي‌کنيم؟ اَه.
در فحش دادن با دنده سنگين حرکت کنيد
روان‌شناسان مي‌گويند اولا که فحش دادن کار بدي است و ترجيحا جوري کات نکنيد که مجبور به فحاشي و حواله دادن به اعضا و جوارح شويد و تاوانش را عمه‌هاي معصوم‌تان بدهند. لذا اگر هم خواستيد فحشي بدهيد؛ خب جهنم بدهيد. فقط از داشته‌هاي‌تان صحبت کنيد چون در غير اين صورت داشته‌هاي طرف مقابل‌تان را به او يادآوري مي‌کنيد. حالا بيا و درستش کن.
کادوها و يادگاري‌هايش را دور نريزيد
خب روان‌شناسان در دانشگاه چند واحدي هم اقتصاد پاس کردند و يک چيزي مي‌دانند. لطفا بعد از آخرين پيامک خداحافظي کادو‌ها و خرس و کليپس و ريش‌تراش و حتي پاستيل‌ها و فندک‌ها را دور نريزيد؛ چرا که تمام اين‌ها با يک باکس قشنگ و کمي پوشال مي‌تواند کادوي مناسبي براي سايرين شود. مدتي پنهان‌شان کنيد که عصبي نشويد ولي خواهشا دور نيندازيد. الان يک شمع عطريِ نصفه و نيمه 35 تومان پولشه.
سريع وارد رابطه جديد نشويد
گاهي پيش آمده که خيلي خيلي يهويي و غيرعمدي و سهوا افراد 20 دقيقه بعد از اتمام يک رابطه عشقي جفت پا وارد يک رابطه عشقي ديگر شده‌اند. حالا روان‌شناسان بنده خدا خيلي سختگير نيستند و انتظار ندارند سه ماه صبر کنيد ولي به فکر خودتانند. چون هي اسم قبلي را به بعدي مي‌گوييد و خدايي نکرده کدورت پيش مي‌آيد. پس دست نگه داريد و يکي دو صفحه از روي اسم فرد جديد بنويسيد، بعد که ملکه ذهن‌تان شد بفرماييد حالش را ببريد. والا وقتي هوليد، به ما چه!
جنبه داشته باشيد و سريعا طرف را بلاک نکنيد
هنگامي که به تازگي از رابطه‌اي بيرون مي‌کشيد؛ داغ هستيد و امکان بلاک و ريپورت و عکساشو پاره کردم، نامه‌هاشو پاره کردم، زياد است. اما روان‌شناسان ضمن اينکه شانه‌هاي شما را مي‌مالند، نظرشان اين است که طرف را مطلقا بلاک نکنيد. چون دو روز ديگر مجبور به ساخت اکانت ديگري هستيد و خب چه کاري‌است؟ آنبلاک هم که ضايگي‌هاي خاص خودش را دارد پس نکنيد. آفرين.
آه و نفرين راه نيندازيد
در آخر به جاي آه و نفرين و ضجه، براي طرف‌تان آرزوي موفقيت و خوشبختي و زندگي باکيفيتِ نانو داشته باشيد. تجربيات عشقي نشان داده گفتن اين قبيل جمله‌ها، يک پايان تلخ را براي طرف به يک تلخي بي‌پايان تبديل مي‌کند و تا آخر عمر با فکر کردن به حرف‌هاي‌تان دردش مي‌آيد.
افسانه جهرميان
منبع: gh​anoondaily.‎​ir


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، کاظم فلاحی دوست افزود: بامداد امروز پنج شنبه ششم اردیبهشت از طریق تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات غرق شدن یک زن در رودخانه بشار منطقه تل گاه جاده اصفهان گزارش شد. وی بیان کرد:بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهید ازراش دنا به منطقه اعزام شدند و شروع به جست و جوی فرد غرق شده کردند و امدادگران پس از ساعت‌ها تلاش جسد بی جان او را پیدا کردند. مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه روز دوشنبه سوم ادیبهشت ماه هم یک مورد غرق شدگی کودک پنج ساله در مسیر رودخانه خرسان به بشار گزارش شد از شهروندان خواست تا هنگام حضور در نزدیکی سواحل نکات ایمنی را رعایت کنند. برای جلوگیری از خطر غرق شدگی باید از شنا در آب‌های غیرمجاز و ناشناخته پرهیز شود، و شنا و مهارت‌های گریز از خطرات آن فراگرفته شود. شهروندان باید از شوخی کردن در هنگام شنا جدا خودداری کنند و در هنگام مواجهه با فرد غرق شده ابتدا ایمنی خود در نظر گرفته شود و از افراد و نهادهای متخصص کمک گرفته شود.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) لحظه منفجر شدن سربازان روسی هنگام خنثی کردن مین
  • پیدا شدن جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار
  • نوشیدن آب هنگام خوردن مفید است یا مضر؟ + فیلم
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • این هواپیما هنگام برخاستن از فرودگاه یک چرخ خود را از دست داد | ویدئو
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی چیست؟
  • طوفان الاقصی و چهار اشتباه راهبردی رژیم صهیونیستی
  • کشف بقایای زنان شکنجه شده به شیوه «مافیا‌های ایتالیایی»
  • خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار + فیلم