Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان در حالی از دقایقی دیگر به میزبانی دانشگاه آزاد بابل آغاز می‌شود که نیروی انتظامی برای ایجاد نظم مجبور به سخت‌گیری زیاد است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، پنجمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان از دقایق دیگر و با حضور کشورهای مجارستان، اوکراین، قرقیزستان، گرجستان، هند، ترکیه و ۲ تیم از ایران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی بابل آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد زیادی از ماموران نیروی انتظامی بابل نیز با استقرار در سالن و محوطه سالن برای حفظ نظم مسابقات در تلاش هستند اما سخت‌گیری‌های زیاد در قبال افراد مختلف هم‌چون مسوولان تیم‌ها، خبرنگاران و حتی مسوولان فدراسیون کشتی باهث ناراحتی تعدادی از آن‌ها شد تا جایی که حمید بنی تمیم، سرپرست فدراسیون کشتی به عنوان مسوول اصلی این رقابت‌ها نیز برای ورود از قسمت وی آی پی منتظر تماس برای هماهنگی ماموران نیروی انتظامی ماند و دقایقی پشت در ورودی در انتظار اجازه ورود به سالن بود. خبرنگاران نیز با همین مشکل مواجه شدند تا این که فرمانده نیروی انتظامی بابل در محل حاضر شد و این عده توانستند وارد سالن شوند.

مامور در ورودی عنوان کرد به او گفته شده ورودی وی آی پی فقط مختص ورود مسوولان شهر هم‌چون فرماندار و ... است!

بنی تمیم، سرپرست فدراسیون حتی برای نشستن در قسمت وی آی پی سالن نیز با سخت‌گیری ماموران مواجه شد. در حالی که جایگاه اصلی عکاسان نیز باید در کنار تشک مبارزه باشد، ماموران اجازه حضور آن‌ها را در کنار تشک نمی‌دادند و عنوان کردند باید در جایگاه خبرنگاران در قسمتی از سکوهای سالن عکاسی کنند.

سالن دانشگاه آزاد بابل در شرایط بسیار خوب و آبرومندی قرار دارد و تمهیدات لازم برای میزبانی شایسته از این رقابت‌ها فراهم شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رقابتهای کشتی جام باشگاه های جهان کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ماینر‌های قاچاق در یزد

 سرهنگ سیدمحمدطاهر موسوی جانشین انتظامی استان یزد بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در شهرستان یزد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر قرار گرفت. 

وی افزود: بلافاصله ماموران به محل اعزام و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این ساختمان موفق شدند، ۱۷ دستگاه ماینر را کشف کنند. 

جانشین انتظامی استان یزد گفت: ماینر‌ها جمع آوری و پرونده قضایی تشکیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد