Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش ۱۲۴۵ پایگاه امداد و نجات در سراسر کشور در طرح زمستانی خبر داد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، شاهین فتحی در رزمایش ترافیکی طرح زمستان سال ۹۷ که  صبح امروز (پنجشنبه) در پیست اسکی آبعلی برگزار شد، گفت‌: سالی که گذشت متنوع‌ترین سال از نظر تعداد وقوع حوادث در کشور بود که خوشبختانه سازمان امداد و نجات توانست با افتخار از این ماموریت‌ها خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که امداد و نجات در همه حوادث وجود دارد، خاطر نشان کرد: حتی در حوادثی که متولی خاصی ندارد، سازمان امداد و نجات حضور داشته و اقدام به امدادرسانی به شهروندان در کویر، جنگل و کوهستان کرده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به این که امسال توان هلال احمر برای طرح زمستانی افزایش یافته است، گفت‌: در زمستان امسال ۱۲۴۵ پایگاه در سراسر کشور ساماندهی شده و در آماده باش قرار دارند. همچنین ۲۴ فروند بالگرد جمعیت هلال احمر در استان‌ها مستقر شده‌اند.

وی اضافه کرد: ۳ هزار و ۴۵۰ خودروی امدادی نیز در طرح زمستانی به کار گرفته شده‌اند و روزانه ۴ هزار و ۴۲۵ نفر از امدادگران در پایگاه‌های ما حضور دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امداد و نجات رزمایش ترافیکی طرح زمستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی از نجات جان کودک دو ساله سردشتی با تلاش امدادگران این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران از نجات جان یک کودک غرق شده سردشتی توسط امدادگران این جمعیت خبر داد.

وی در تشریح این خبر افزود: عصر امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - سردشت غرق شدن یک کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان گزارش شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: با اعلام این خبر نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی تصریح کرد: در این حادثه کودک دوساله مغروق بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی نجات داده شده و جهت سیر مراحل بعدی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

کد خبر 748167

دیگر خبرها

  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان