Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-04@03:52:27 GMT

تبدیل خیابان ۱۶ آذر به راسته علمی ـ دانشجویی

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۸۷۱۱

به گزارش وانانیوز، 

احمد مسجد جامعی در مورد وضعیت خیابان ۱۶ آذر با بیان اینکه  ۶۵ سال از حادثه‌ای که در دانشگاه تهران در روز ۱۶آذر رخ داد، می‌گذرد اما از این حادثه تنها یک نام بر خیابان ۱۶ آذر باقی مانده است، گفت: متاسفانه هیچ المان یا نمادی که نشان دهد چه اتفاقی در روز  ۱۶ آذر رخ داده است، در این خیابان وجود ندارد و باید بگویم حادثه ۱۶ آذر در همان خیابان ۱۶ آذر نیز گم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این اتفاق در حالی است که مصوب شده است که نماد یا المانی در مورد نامگذاری ها در همان محل نصب شود گفت: برهمین اساس است که  نامگذاری  کوچه یا خیابان ها همراه با تصویری از فردی است که نامش بر آن محل نهاده شده است.

مسجد جامعی با بیان اینکه متاسفانه علاوه بر نبود نشانی از حادثه  ۱۶ آذر در این خیابان، شاهد اعتراض اهالی نسبت به  شرایط نامناسب معبرها و کوچه‌های این خیابان  نیز هستیم، ادامه داد: متاسفانه شاهد هستیم که  نیمه‌کاره ماندن عملیات عمرانی، تاریکی خیابان‌ها، تخریب گذرگاه‌ها و... سبب شده که خیابان ۱۶ آذر بیشتر شبیه متروکه‌ای دلهره آور شود که کمتر کسی جرات کند در نیمه‌های شب از آنجا عبور کند و این "شب مردگی" در حالی دامن یکی از خیابان‌های مرکزی  شهر را گرفته که در گذشته‌ای نه چندان دور این خیابان، ساختمان‌های ارزشمندی داشت اما حالا به بهانه تامین پارکینگ این ساختمان‌ها که حافظه تاریخی شهر بودند، تخریب و به فضای بی دفاع شهری بدل شدند.

وی با بیان اینکه باید برای احیای خیابان  ۱۶ آذر فکری کرد، گفت: تجربه موفق خیابان  ۳۰تیر می‌تواند در این خیابان تکرار شود و با ایجاد روشنایی، مناسب‌سازی معابر،  احیای اماکن فرهنگی، علمی و دانشجویی این خیابان را دچار تحول کنیم، افزود: می‌توانیم با کمک شهردار تهران که هم شهرساز است، هم دانش آموخته و استاد دانشگاه تهران، این خیابان را در کوتاه مدت به "راسته علمی ـ دانشجویی"  تبدیل کنیم.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: احمد مسجدجامعی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری توان پرداخت حقوق به کارگران را ندارد؛ مسئولان کمک کنند

شهردار دهدشت گفت: «شهرداری دهدشت توانایی مالی پرداخت حقوق، مزایا و کوچک‌ترین خدمات رفاهی به کارگران خود را ندارد.»

به گزارش ایلنا، وی با انتقاد از مسئولان ادارات شهرستان گفت: از روز آغاز به کار در شهرداری دهدشت گفتیم که باید تعامل باشد، اما متاسفانه از حضور شورای اداری در یک جلسه و مهمتر از آن حضور در جشن روز کارگر دریغ شد.

دیدار گفت: با دلسوزی بیشتر در کنار پرسنل خدوم شهرداری جهت رفع مشکلات کهن شهر دهدشت قدمی زیبا و مردم پسند برمی‌داریم.

دیدار تاکید کرد: یقین بدانید باید شرایط رفاهی پرسنل شهرداری دهدشت در نظر گرفته شود و برادر و خدمتگذار شما جهت رفع مشکلات پرسنل خدوم کوتاهی نخواهد کرد.

دیدار خطاب به مسئولان شهرستان گفت: شهرداری تهران با شرکت نفت، گاز و پتروشیمی برابری می‌کند، اما متاسفانه شهرداری دهدشت توانایی پرداخت حقوق و مزایا و کوچکترین خدمات رفاهی به پرسنل خود را ندارد.

شهردار دهدشت با ابراز تأسف گفت: کارگران شهرداری با این همه زحمات و سختی‌هایی که متحمل شده‌اند، حمایت نمی‌شوند.

دیگر خبرها

  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • روایت‌هایی از نخستین شرکت‌های مسافربری | وقتی گاریخانه‌ها به گاراژ تبدیل شدند
  • ما به دنبال تبدیل مجلس سنتی به مجلس نوین هستیم
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • طلا فروشان باز هم زیر بار نرفتند!
  • ایران با تلاش معلمین و استادان به قطب علمی منطقه تبدیل شده است
  • اعضای شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منصوب شدند
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • شهرداری توان پرداخت حقوق به کارگران را ندارد؛ مسئولان کمک کنند