Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش ۱۲۴۵ پایگاه امداد و نجات در سراسر کشور در طرح زمستانی خبر داد.

به گزارش رکنا، شاهین فتحی در رزمایش ترافیکی طرح زمستان سال ۹۷ که صبح امروز (پنجشنبه) در پیست اسکی آبعلی برگزار شد، گفت‌: سالی که گذشت متنوع‌ترین سال از نظر تعداد وقوع حوادث Accidents در کشور بود که خوشبختانه سازمان امداد و نجات توانست با افتخار از این ماموریت‌ها خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که امداد و نجات در همه حوادث وجود دارد، خاطر نشان کرد: حتی در حوادثی که متولی خاصی ندارد، سازمان امداد و نجات حضور داشته و اقدام به امدادرسانی به شهروندان در کویر، جنگل و کوهستان کرده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به این که امسال توان هلال احمر برای طرح زمستانی افزایش یافته است، گفت‌: در زمستان امسال ۱۲۴۵ پایگاه در سراسر کشور ساماندهی شده و در آماده باش قرار دارند. همچنین ۲۴ فروند بالگرد جمعیت هلال احمر در استان‌ها مستقر شده‌اند.

وی اضافه کرد: ۳ هزار و ۴۵۰ خودروی امدادی نیز در طرح زمستانی به کار گرفته شده‌اند و روزانه ۴ هزار و ۴۲۵ نفر از امدادگران در پایگاه‌های ما حضور دارند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

داعشی های دهه 60 ایران را بیشتر بشناسید ! + عکس دردسر فرار زن شوهردار با مازیار / دستگیری این زن در شب های کارتن خوابی ماجرای پیدا شدن جسد راننده تاکسی اینترنی مشهدی در چاه مرگ+ عکس حمام خون در اتوبان تهران-کرج/ گاردریل قاتل زن سراتو سوار شد +تصاویر نگاه های هوس آلودم از فردای عروسی ام به اسفندیار آغاز / آرام آرم به خواسته او تن دادم دردسر شوم آشنایی زن همدانی با مشاور لاغری شیطان صفت دردسر خونین برای پسری که از یک زن به صورت پنهانی فیلمبرداری کرد+عکس پیام صابری همسر زیبا بروفه چرا ایست قلبی کرد؟ زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد بی هوش شدن رضا رشید پور در آنتن زنده /تکرار یک اتفاق دستگیری قاتل شیطان صفت دختر 14 ساله پس از 45 سال+عکس این پدر هوسباز به دو فرزندش هم رحم نکرد+عکس زنم در خیاطی یعقوب با او تنها بود! / خون جلوی چشمانم را گرفت! واریز بسته حمایتی به حساب بازنشستگان تا روز شنبه ! وحشتناکترین بی شرمی یک مرد! / او به تمساح غول پیکر رحم نکرد / تمساح افسرده شد + فیلم قتل فجیع/ پسر شیرازی با ماشین از روی مادر خود رد شد ! سکوت مادر بی رحم پرونده قتل دختر 4 ساله را پیچیده کرد+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents آماده باش امداد و نجات جمعیت هلال احمر پایگاه امداد و نجات معاون زمستانی عکس زن مرد جوان زندگی زن جوان پسر صبح مادر پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: نیرو‌های هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده باش درآمدند.

محمد عشقی افزود: در این رابطه و براساس هشدار سطح نارنجی هواشناسی بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه استان یزد بخصوص در شهرستان‌های میبد و اردکان و بهاباد شاهد بارندگی و وزش باد خواهند بود.

وی گفت: بر این اساس؛ به هموطنان توصیه می‌شود از توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری و از سفر‌های برون‌شهری و فعالیت‌های کوه‌نوردی اجتناب، شهروندان از تفرج‌گاه‌ها و سکونت‌گاه‌های واقع در حریم و بستر رودخانه خارج شوند. دامداران و عشایر در ارتفاعات و حاشیه رودخانه‌ها تردد نکنند.

عشقی با بیان اینکه بر همین اساس نیرو‌های جمعیت هلال احمر در آماده باش به سر برده و آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند، خاطرنشان کرد: هموطنان در صورت وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۱۲ تماس گرفته و یا به نزدیکترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش