Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-29@06:44:55 GMT

درخواست بی‌شرمانه پسر ۹ ساله از یک زن

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۹۶۲۹

پسر ۹ساله که با فرستادن پیام‌های اینترنتی به یک زن برای او مزاحمت ایجاد می‌کرد از سوی پلیس دستگیر شدبه گزارش بلاغ،پسر ۹ساله که با فرستادن پیام‌های اینترنتی به یک زن برای او مزاحمت ایجاد می‌کرد از سوی پلیس دستگیر شد.

سرهنگ علی اصغر افتخاری - رئیس پلیس فتا هرمزگان- درباره دستگیری خردسال‌ترین مزاحم اینترنتی چنین گفت: چندی قبل زنی جوان به پلیس شکایت کرده بود که فرد ناشناسی در شبکه اجتماعی واتساپ و تلگرام برایش مزاحمت ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بررسی‌های به‌عمل آمده مشخص شد متهم اینترنتی با ارسال مطالب ضد اخلاقی برای این خانم درخواست تصاویر خصوصی از او می‌کند و سعی در ایجاد رابطه دارد.

ضمن تحقیق روشن شد این مزاحم پسربچه‌ای 9 ساله است که در بندرعباس با هویت پدرش برای این زن جوان مزاحمت ایجاد کرده بود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۹۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان

سرهنگ علی تجری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت توسط یکی از اراذل و اوباش معروف با سلاح سرد در یکی از محله‌های شهرستان گرگان، بلافاصله ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند یکی از اراذل و اوباش سابقه دار با سلاح سرد اقدام به درگیری و مزاحمت کرده و موجب اخلال در نظم عمومی شده است که متهم با مشاهده ماموران انتظامی به سمت آنها حمله ور شد.

سرهنگ تجری با اشاره به اینکه علی رغم تذکر و هشدار پلیس این فرد شرور به اعمال مجرمانه خود ادامه داد، گفت: ماموران کلانتری به سرعت وارد عمل شده و ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح، متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گرگان با بیان اینکه متهم پس از انتقال به مراکز درمانی و مداوای اولیه با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و با مجرمان قاطعانه برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر