Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدیقه ربیعی به عنوان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استاندار قزوین و دفتر بازرسی استانداری صبح امروز در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد.

در این مراسم صدیقه ربیعی که پیش از این به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان البرز فعالیت می‌کرد به عنوان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فاطمه مرادیان به سمت مدیرکل دفترمدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قزوین منصوب شد که پیش از این مدیریت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری را بر عهده داشت.

مشکلات جامعه زنان پیچیده و گسترده است

عبدالمحمد زاهدی در این مراسم اظهار کرد: هر کدام از ما نقشی داریم که یک روزی تغییر می‌کند و در موقعیت‌های مختلفی قرار می‌گیریم و تغییر مدیریت‌ها هم اینگونه است.

وی افزود: از زحمات تمام کسانی که در دفتر بازرسی استانداری به ویژه آقای حمزه‌ای خدمت می‌کردند تشکر می‌کنم و این مسئولیت را امروز به خانم مرادیان می‌سپاریم.

استاندار قزوین بیان کرد: من روز اول که خانم مرادیان برای هدایت دفتر امور بانوان صحبت کردم سفارشی که داشتم این به دور از دیدگاه‌های سیاسی و بومی پذیرای تمام بانوان استان باشند و نسبت به مسائل آن‌ها حساس باشد و امروز هم این مسئولیت سنگین را به خانم ربعی منتقل می‌کنیم.

زاهدی ابراز کرد: بانوان ما این شایستگی و توانمندی را برای مدیریت دارند و امیدواریم این مسئله رو به ارتقاع باشد.

این مسئول افزود: مشکلات جامعه زنان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و حقوقی بسیار پیچیده و گسترده است که باید توجه جدی به آن داشت.

وی تصریح کرد: ما  مسئول هستیم و مفهوم واژه مسئول یعنی کسی که مورد سوال قرار می‌گیرد بنابراین عملکرد خود را باید بر همین اساس تنظیم کنیم تا بتوانیم در برابر مردم و پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم.

امور بانوان استانداری دفتر مطالبه‌گری زنان است

زهرا یوسفی در ادامه این مراسم ابراز کرد: چتر امور بانوان باید برای تمامی بانوان جامعه گسترده شود و از همدلی و همفکری آن‌‌ها استفاده کند

عضو شورای شهر قزوین گفت: امور بانوان استانداری درواقع دفتر مطالبه‌گری زنان است که نباید از این مطالبه‌گری دست برداریم تا مسئولان این خواسته‌ها را فراموش نکنند.

وی بیان کرد: در دوران تصدی‌گری استانداری قزوین توسط آقای زاهدی شاهد انتصاب مدیران خانم هستیم اما این تعداد نسبت به مدیران آقا در استان بسیار کم است.

یوسفی افزود: ما از دو منظر در یک مقطع زمانی ویژه قرار داریم یک منظر اینکه شرایط برای انتخاب مدیران خانم فراهم است چراکه بانوان بیش از ۵۰ درصد رای دولت تدبیر و امید را در صندوق‌ها انداختند تا بر سر کار بیاید و این جایگاه ممکن است دیگر برای ما تکرار نشود لذا خواهش می‌کنم، بگذاریم این دوره درخشان و به یادماندنی شود.

عضو شورای شهر قزوین خاطرنشان کرد: از منظر دیگر اینکه به لحاظ اقتصادی وضعیت بحرانی داریم و دوران گذار از سنتی به مدرنیته را پشت سر گذاشتیم و اتفاقاتی که در ماه‌های اخیر افتاده باعث فشار اقتصادی، روحی و روانی برای زنان شده که امیدواریم این مشکلات را به حداقل برسانیم.

نگاه ویژه به زنان روستایی در استان خواهم داشت

صدیقه ربیعی در پایان مراسم اظهار کرد: اعتماد به بانوان به خاطر عملکرد مطلوب مدیران خانم در دستگاه‌های مختلف است.

وی ابراز کرد: دفتر امور بانوان به لحاظ تصمیم سازی و سیاست گذاری بسیار نقش مهمی ایفا می‌کند لذا تلاش و پویایی این دفتر بسیار مهم است تا بتواند در رشد و توسعه جامعه زنان عملکرد مطلوب داشته باشد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بیان کرد: زنان صنعتگر، کشاورز، کارآفرین، روستایی، بازرگان و تشکل‌های غیر دولتی و احزاب و هنرمندان بازوان اجرایی دفتر امور بانوان هستند.

ربیعی تصریح کرد: درب دفتر امور بانوان به روی همه بانوان با هر نگرش و سلیقه‌ای باز است و از ایده‌ها و طرح‌های همه استقبال می‌کنیم و از همکاری و پیشنهادها و انتقادات اسقبال می‌کنیم.

این مسئول عنوان کرد: ارتقاع زنان کارشناس برای ظرفیت سازی و استفاده در مدیران میانی و انتخاب مشاوران موثر و همراه را در دستور کار داریم.

وی بیان کرد: از ظرفیت قانونی کارگروه  بانوان و خانواده استفاده خواهیم کرد و از پتانسیل قانونی اختصاص ۵درصد سرجمع بودجه استان به بانوان که از سال ۹۸ اجرا خواهد شد به طور کامل بهره خواهیم برد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین افزود: از اصحاب رسانه که گوش شنوا و چشم بینای ما هستند استفاده خواهیم کرد و از تمرکز بر زنان مرکز استان پرهیز خواهم کردم لذا نگاه ویژه به زنان روستایی در استان خواهم داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند

 مدیرکل دفتر توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در اختتامیه این همایش اظهار کرد: کاربرد هوش مصنوعی به منظور هوشمندسازی خدمات از اولویت های سالجاری سازمان امور دانشجویان در حوزه مشاوره و سلامت است.

مصطفی صالحی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری با این مضمون که باید به‌گونه‌ای عمل کنیم تا ایران جزو ۱۰ کشور برتر هوش در دنیا قرار گیرد، گفت: همگام با پیشرفت سریع فناوری‌های دیجیتالی، با پیدایش تحول‌های جدید در این زمینه و ظهور هوش مصنوعی در کاربردهای واقعی، انقلابی در فناوری اطلاعات رخ داده است، به طوری که بسیاری از کارها در جهان امروز، با بکارگیری ابزارها و روش‌های هوشمند انجام می‌شود.

وی افزود: طی سالهای گذشته بسیاری از دانشگاه های کشور گام های کوچک یا بزرگی به سمت هوشمندسازی برداشته اند و تلاش می شود با گسترش این اقدامات، بهبود سطح کمی و کیفی ارائه خدمات به دانشجویان احساس شود.

مدیرکل دفتر توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم بیان کرد: در این راستا، پروژه های هدفگذاری شده در سالجاری با تمرکز بر بکارگیری ابزارهای هوش مصنوعی در حوزه مشاوره و سلامت شامل دستیار هوشمند (ربات گفتگو محور) مشاوره، اعتبارسنجی و تحلیل داده‌های کارنامه های جسم و روان به منظور سنجش ریسک روانی، جسمی و تحصیلی دانشجویان و پیش بینی رفتارهای پر خطرشان است.

مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تمامی دست اندرکاران برگزاری این همایش سه روزه، اظهار کرد: چالش های فراروی مراکز را با همکاری و همفکری یکدیگر باید برطرف کنیم و همه دانشگاهها مکمل همدیگر باشیم.

 ابراهیم نعیمی تصریح کرد: همه دانشگاه‌ها باید شورای سلامت و سبک زندگی را تشکیل داده و جریان سلامت در حوزه دانشجویی را پویا نگه دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی