Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ جوشن سهرابی گفت: در پی دریافت گزارش‌های متعدد شهروندان و تعدادی از کارکنان نهاد‌های دولتی مبنی بر کلاهبرداری تلفنی از آن‌ها، موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: در بررسی و تحقیقات اولیه و همچنین در اظهارات شکات مشخص شد، کلاهبردار با سوژه مورد نظر خود تماس تلفنی برقرار کرده و عنوان می‌کند که فرد به عناوین مختلف برنده جایزه نقدی یا کمک هزینه سفر به عتبات عالیات شده است و پس از آن با فریب دادن اشخاص، آن‌ها را پای دستگاه عابر بانک کشانده و با راهنمایی‌های غلط و پیچیده، نسبت به انجام عملیات بانکی و برداشت از حساب آن‌ها اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر افزود: با انجام تحقیقات گسترده اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس، مشخص شد فردی که به اتهام حمل مواد مخدر به حبس ابد محکوم شده است با تشکیل گروهی از زندانیان در زندان و استفاده از خطوط مختلف تلفن همراه اقدام به کلاهبردی از مردم به ویژه تعدادی از شهروندان بوشهری می‌کنند.

سرهنگ سهرابی با بیان اینکه با هماهنگی قضایی تحقیقات از این کلاهبرداران ادامه دارد به شهروندان تاکید و توصیه کرد: در صورت مواجهه با تماس‌های مشکوک به بهانه برنده شدن در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، کمک هزینه سفر به عتبات و عالیات و سفارش و خرید فروش مواد غذایی، پیش از واریز وجه از صحت موضوع اطمینان حاصل کنند تا مورد کلاهبرداری افراد سودجو قرار نگیرند.

انتهای پیام/م

شناسایی و دستگیری فردی که از داخل زندان کلاهبرداری می‌کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه

سال گذشته به طور میانگین هر نفر از مردم این روستا با ۷۵۰ نفر جمعیت، مبلغ چهار میلیون و ۲۶۶ هزار ریال به عتبات کمک کرده‌اند که در سطح استان و کشور یک رکورد است.

 

استاندار خراسان جنوبی عصر دیروز به روستای مهموئی رفت و با اعطای لوح سپاس از مردم این روستا تقدیر کرد.

قناعت در این مراسم با بیان اینکه روستای مهموئی، سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه است گفت: در شهرها و روستاهای خراسان جنوبی شاهد اقدامات مناسب مردم و پیشقدم و پیشرو بودن آنان در کمک به بازسازی عتبات عالیات هستیم.

 

وی از خراسان جنوبی به عنوان استانی با مردم متدین، انقلابی و پای کار برای بازسازی عتبات عالیات یاد کرد و افزود: ساخت صحن امام محمد باقر (ع) در کاظمین با مشارکت ۶ استان کشور از جمله خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، قم، فارس و اصفهان در حال اجراست که دبیرخانه آن در استان خراسان جنوبی مستقر است.

 

استاندار به برخورداری و توانمندی اقتصادی و زیرساختی سایر استان‌ها نسبت به استان کم برخوردار خراسان جنوبی اشاره و تصریح کرد: در زمینه کمک به ساخت و بازسازی عتبات عالیات، مردم خراسان جنوبی علیرغم کم‌ برخوداری اقتصادی و ضعف زیرساختی اما به واسطه غنای دینداری، بصیرت، تقوا و عشق و علاقه به اهل بیت‌ (ع)، جزو استان‌های برخوردار است.

وی با اشاره به جانفشانی مردم خراسان جنوبی برای اهل بیت (ع) ادامه داد: ستاد بازسازی عتبات عالیات در کشور سرانه کمک برای بازسازی اعتاب مقدسه را ۱۲۵ هزار ریال اعلام کرده که مردم روستای مهموئی از این مرز گذشته و به سرانه چهار میلیون و ۲۶۶ هزار ریال رسیده‌اند که نشان می‌دهد این مردم بسیار فهیم و با بصیرت دینی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی در یزد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان