Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید از امکانات و فرصت های موجود بهره برداری لازم صورت گیرد، خاطرنشان کرد: در مدیریت مساجد، هدف گذاری و برنامه ریزی شرط موفقیت در انجام فعالیت هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد امروز ( 22 آذر ) با آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه و نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با تقدیر از زحمات و خدمات چندین ساله مسئول سابق ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، گفت: هر کس زحمات گذشتگان خود را نادیده بگیرد، خدمات و زحمات خودش در آینده نیز نادیده گرفته خواهد شد.

 

وی توزیع تجهیزات در مساجد را اقدامی مثبت ارزیابی کرد، اما لازمه این کار ارزشمند را هدف گذاری و برنامه ریزی مناسب برای کانون های فرهنگی و هنری در مساجد دانست.

 

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید از امکانات و فرصت های موجود بهره برداری لازم صورت گیرد، خاطرنشان کرد: در مدیریت مساجد، هدف گذاری و برنامه ریزی شرط موفقیت در انجام فعالیت هاست.

 

آیت الله ملک حسینی ضمن تاکید بر امکان انجام کارهای کم هزینه اما بسیار مهم در کانون های فرهنگی مساجد استان، ابراز داشت: تولیدات فرهنگی نرم افزاری که تنها فکر و اندیشه می خواهد با کمترین هزینه می شود تولید کرد و این کار یک ضرورت بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید جایگاه روشنی در مساجد داشته باشند و با همکاری امام جماعت و دیگر گروه های فعال در مساجد، از ظرفیت خوب مسجد بتوانند به نحو شایسته در جهت ترویج ارزش های اسلامی و قرآنی فعالیت کنند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبي شیراز معاون اول رئیس جمهور کرمان استان بوشهر خراسان جنوبی خبرگزاری شبستان ترامپ هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد کانون های فرهنگی و هنری هدف گذاری برنامه ریزی ارزش های اسلامی آیت الله ملک حسینی امام جماعت مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • ورود سامانه جدید بارشی به کهگیلویه و بویراحمد/ هواشناسی هشدار زرد صادر کرد
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد