Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@08:27:12 GMT

کارگاه علوم اعصاب شناختی در بوشهر آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۱۱۲۸

کارگاه علوم اعصاب شناختی در بوشهر آغاز به کار کرد

بوشهر- ایرنا- چهارمین کارگاه علوم اعصاب شناختی مدارس استعدادهای درخشان منطقه پنج کشور با حضور دانش آموزان استان های خوزستان، فارس و لرستان روز پنجشنبه دربوشهر آغاز بکار کرد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: این کارگاه با هدف آشنایی دانش آموزان با علوم جدید، روش های علمی و پژوهشی جدید و آشنایی با کاربرد علوم در رشته های مختلف برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ناصر کرمی افزود: کارگاه های دانش‌آموزی فرصتی هستند تا دانش‌آموزان در محیطی جذاب، فارغ از محدودیت‌های نظام کلاسیک آموزشی، با علوم گوناگون آشنا شوند.
وی اظهار داشت: برنامه‌های کارسوق‌ها شامل جلسه‌های گفت ‌وگو، آزمایش، بحث، کارگاه‌های عملی، مسابقه و سایر روش‌های متنوع برای آموزش هستند.
کرمی با تاکید بر توسعه تحقیق و پژوهش اضافه کرد: گسترش کارگاه ها به‌عنوان یکی از مهم‌ ترین برنامه‌های مدارس استعداد های درخشان است که با توجه به سیاست های آموزش و پرورش این کارگاه ها در سایر رشته‌های علوم و فناوری برگزار می شود.
وی یادآور شد: ساعت علمی و آموزشی از جمله مهمترین بخش های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که همواره مورد توجه خانواده ها قرار دارد.
کرمی بیان کرد: تلاش می شود مسئولان با همکاری خانواده ها بهترین شرایط علمی و آموزشی را برای کسب علم و دانش دانش آموزان فراهم شود.
این مقام مسئول اظهارداشت: بخش زیادی از توسعه و پیشرفت کشور در گرو پیشرفت علمی است و یکی از مهمترین شاخص های پیشرفت در دنیا شاخص تولید علم است در همین راستا برای رسیدن به جایگاه برتر علمی باید در این بخش هزینه شود.
وی یادآور شد: تلاش می شود با برگزاری چنین کارگاه هایی روحیه پژوهشی دانش آموزان تقویت تا در آینده بتوانند در زمینه تولید علم گام های اساسی بردارد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: این کارسوق ها فرصتی است که دانش آموزان بتوانند ایده، دانش و برتری علمی خود را به نمایش بگذارند.
6043/6047

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آموزش كارگاه استعدادهاي درخشان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این دانش آموزان دانش آموزان در قالب یک تور علمی، از تصفیه خانه آب شهر ارومیه بازدید و با روند و مراحل تصفیه آب شرب آشنا شدند.   این بازدید در راستای فعالیت‌های آموزشی و با هدف آشنایی دانش آموزان از تأسیسات و فرآیند تصفیه آب انجام شد.   در این بازدید کارشناسان تصفیه خانه آب ارومیه چگونگی روند تصفیه آب مصرفی را برای دانش آموزان شرح دادند.

دیگر خبرها

  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • معلم خلاق، دانش‌آموز هنر آفرین
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • مبنای بسیاری از علوم، ریاضی و فیزیک است