Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:02:55 GMT

مدیران نسبت به نماز جمعه اهتمام ویژه داشته باشند

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۱۵۰۲

مدیران نسبت به نماز جمعه اهتمام ویژه داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب روز پنجشنبه در همایش فعالان ستادهای نماز جمعه استان قزوین که در سالن جلسات سپاه برگزار شد، اظهار کرد: اتحاد و انسجام تشکیلاتی در ستاد نماز جمعه یکی از مهم ترین نکات در این ستادها باید باشد و مسئولان ستاد وظیفه دارند این مهم را مورد توجه قرار دهند.

وی بیان کرد: نماز جمعه نهادی مردمی بوده بودجه دولتی و خاصی ندارد و مقام معظم رهبری نماز جمعه را نهاد حاکمیتی می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین تصریح کرد: بعد از همایش حج، اسلام بر نماز جمعه تاکید جدی دارد که این مهم نشان دهنده اهمیت نماز جمعه در اسلام و قرآن است.

فاطمی نسب گفت: با توجه به تاکیدات اسلام و قرآن کریم مبنی بر برپایی هرچه بهتر نماز جمعه تمام مسئولان باید در راستای تقویت نماز جمعه و امور فرهنگی در این زمینه تلاش کنند.

وی ادامه داد: مدیران باید نسبت به نماز جمعه اهتمام ویژه داشته باشند و اقدامات فرهنگی این حوزه را مدنظر قرار دهند.

مسئول دفتر  شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین بیان کرد: نهاد نماز جمعه مردمی است و اداره شهر بدون نماز دشوار خواهد بود، پس بنابراین شهرداران و مسئولان شهری باید تمام همت خود را برای برپایی نماز جمعه به کار گیرند.

فاطمی‌نسب ادامه داد: یکی از پیوست‌های فرهنگی مهم در جامعه ترویج نماز است و مدیران باید تکلیف خود را در این زمینه به خوبی انجام دهند.

وی عنوان کرد: امام حسین(ع) و یارانش در راه نماز به شهادت رسیدند و قیام بزرگ عاشورا را رقم زدند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین بیان کرد: خدمت به نماز کوچک نبوده و باید در این مسیر از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده شود.

کد خبر 4484014

منبع: مهر

کلیدواژه: اقامه نماز جمعه امام جمعه قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین

خسرو طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین در دیدار با صارمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن قدردانی از تلاشهای این اداره کل، اعلام نمود: این اداره کل آمادگی دارد تا طی سنوات گذشته برای جذب کمک های بین المللی جهت آموزش و توانمند سازی تعداد بیشتری از پناهندگان در استان را فراهم نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین، طریقی در این دیدار افزود: بحمدالله با همکاری لازمه فی مابین و بدنبال نیاز سنجی های انجام شده و تحقیقات میدانی بعمل آمده رشته هایی که پناهندگان مقیم استان متقاضی آموزش میباشند احصاء شده و انشالله با هماهنگی لازم برای اجرای دوره های آموزشی از طریق اداره کل فنی و حرفه ای بعمل خواهد آمد.

وی هم چنین افزود در صورت نیاز سنجی و وجود تقاضا میتوان برای برگزاری دوره هایی که برای بازگشت پناهندگان در بازسازی کشورشان موثر باشد نیز برنامه ریزی کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان از برگزاری دوره های مختلف حرفه آموزی و توانمند سازی طی سالهای اخیر برای پناهندگان استان تقدیر و تشکر نمود و اعلام کرد: اداره کل فنی و حرفه ای توان و آمادگی لازم برای اجرای کلیه دوره های درخواستی پناهندگان را دارا می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • کارگران در نماز جمعه تهران
  • گزیده خطبه های نماز جمعه یاسوج
  • نماز جمعه تهران
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • زائران بیت الله الحرام با شناخت و معرفت به زیارت خانه خدا بروند