Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای روحانی روز پنجشنبه عمدتا در سعدآباد مشغول کار هستند، در روز جمعه هم ایشان در منزل کار می کنند.


به گزارش شریان نیوز،مجید تخت روانچی، معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در پاسخ به سوال ماهنامه مثلث پیرامون میزان ساعات کاری و حضور روحانی در محل کار گفته است:
 
من هر روز ایشان را نمی بینم، ولی شاهد بوده ام که ایشان صبح زود آمده اند، یعنی جلسه ای 8 صبح بوده، ایشان قبلش در دفترشان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت هشت که ما رفتیم، جلسه شروع شده است. بارها شاهد بوده ایم که ساعت 9:30 شب که من از دفتر سمت منزل می رفتم، ایشان هنوز در دفتر کارشان بوده اند. شاهد بودم که روز جمعه جلسه اضطراری گذاشته شده و ایشان در جلسه حاضر بودند. بنا براین این حرف ها بی پایه و اساس است. اینکه مثلا ایشان دیر می آیند و زود می روند. بالاخره کشور باید اداره شود، نمی توان با چند ساعت در روز کشور را اداره کرد.

من مشاهدات خودم را گفتم، ولی چون هر روز ایشان را نمی بینم نمی توانم بگویم چه ساعتی می آیند و چه ساعتی می روند. اینها همه حاکی است که ایشان هیچ گاه از کار جدا نیستند و ساعت و روز هم مهم نیست. می دانم که در روزهای تعطیل با وزرا تماس تلفنی داردند و کارهارا یادآوری یا پیگیری می کنند. بعضی از کارها که به ما ارجاع شده معلوم است که در روز تعطیل دیده شده است. روز پنجشنبه عمدتا در سعدآباد مشغول کار هستند. در روز جمعه هم ایشان در منزل کار می کنند. مثلا فوریتی که یک نامه لازم داشته باشد یا یک نظری از ایشان لازم باشد که الان می بینند همان موقع هم دستور می دهند؛ شاید بعضی از گزارشاتی که با 2 روز تاخیر هم خوانده شود یا بعضی از بولتن هایی که با 2 روز تاخیر ملاحظه شود خیلی تاثیر در کل کار نداشته باشد، آنها را جمعه می بینند. می دانم که گاهی جمعه هم مشغول کار هستند. یعنی به هیچ وجه اینطوری نیست که بگوییم روز تعطیل است و کل کار هم تعطیل است.

در روزهای هفته دفتر اصلی کار پاستور است، روزهای پنجشنبه در سعدآباد هستند. بستگی به نوع کار دارد. بعضی مواقع لازم است که اینجا باشند، بعضی مواقع مهمان خارجی دارند، در سعدآباد مراسم استقبال است و نصف روز آنجا هستند.

دسته بندیویژه های سیاسی

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دفتر سیاسی حماس: توافق آتش‌بس باید جامع و مرحله‌ای باشد

به گزارش قدس آنلاین، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در این باره اظهار کرد: در راستای تاکید بر جدی بودن و رویکرد مثبت جنبش حماس قبل از دور فعلی مذاکرات، تماس‌هایی با گروه‌های مقاومت و جلسات و مشاوره‌های فشرده را در داخل و خارج انجام دادیم و این پیش از اعزام هیئت‌مان به قاهره صورت گرفت.

طبق گزارش خبرگزاری سما، وی افزود: اولویت جنبش حماس متوقف کردن جنایات علیه ملت فلسطین است و این یک موضع قاطع و اصلی است و به آینده‌ای باثبات‌تر منجر خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر آتش‌بس اولین نتیجه توافق نباشد پس توافق چه معنا و مفهومی خواهد داشت؟

وی همچنین تاکید کرد: حماس همچنان بر دستیابی به توافقنامه جامع و مرحله‌ای اصرار دارد که شامل، پایان دادن به جنایات، اطمینان از عقب نشینی و دستیابی به یک معامله مبادله جدی برای اسرا باشد.

هنیه ادامه داد: جهان گروگان یک کابینه افراطی شده است و این درحالی است که این کابینه با مشکلات سیاسی مواجه است و نخست‌وزیر آن نیز می‌خواهد توجیهات دائمی را برای ادامه جنایتگری و گسترش دایره درگیری و خرابکاری اختراع کند و تلاش‌های انجام شده توسط میانجیگران و دیگر طرف‌ها را ناکام بگذارند.

وی افزود: آمریکا که جنایات رژیم اشغالگر را پوشش می‌دهد، باید به جای تهیه سلاح‌های کشتار جمعی، این نسل کشی را متوقف کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • رئیسی به قم می‌رود
  • کنسرت‌های اردیبهشتی کدامند؟
  • دفتر حسن روحانی: موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • رئیس دفتر سیاسی حماس: توافق آتش‌بس باید جامع و مرحله‌ای باشد
  • جدیدترین موضع گیری حماس درباره مذاکرات آتش بس غزه