Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:54:20 GMT

خط ریلی «سیرجان-بافت-کرمان» احداث شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۲۶۴۳

خط ریلی «سیرجان-بافت-کرمان» احداث شود

به گزارش خبرنگار مهر، فتحعلی حمزه جواران پیش از ظهر پنجشنبه در کارگروه رفع موانع تولید با حضور استاندار کرمان گفت: همدلی و اتحاد موجود در بافت باعث انجام های کارهای خوبی در این شهرستان شده و وضعیت نسبت به گذشته مطلوب تر شده است.

وی با اشاره به مشکلات حوزه تولید و سرمایه گذاری در بافت گفت: باید خط ریلی «سیرجان-بافت-کرمان» احداث شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه جواران با تاکید بر لزوم رفع مشکل انتقال آب کارخانه فولاد بافت افزود: لازم است برای کارخانه کرک تسهیلات ارزان قیمت تصویب شود.

وی با اشاره به اینکه لازم است آبرسانی سیار به باغات گردوی شهرستان بافت انجام شود، افزود: آب شهرستان های بافت، رابر و بزنجان در گذشته جیره بندی بود در سال جاری با کمک دولت این مشکل حل شده است.

فرماندار بافت با اشاره به اینکه زیر ساخت های راه ها روستایی انجام شده است، گفت: برای گازرسانی منطقه «خبر» اعتبار گذاشته شود که اگر چندین روستا گازرسانی شود این عملیات در بافت ۱۰۰ درصد انجام شده است.

وی بیشترین تلفات جاده ای در شهرستان بافت را مربوط به «خبر» دانست  و بیان کرد: طرح گردشگری خبر در مرحله پیمان کار است. ضروری است  طرح ساماندهی غار جفریز گوغر انجام شود.

کد خبر 4484260

منبع: مهر

کلیدواژه: تولید فرمانداری بافت گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب

تین نیوز

مدیر کل مدیریت بحران گلستان گفت: سیلاب قطار تهران گرگان را متوقف کرد و با فروکش کردن آب حرکت قطار تهران گرگان برقرار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، نعمت الله حاجی زاده گفت: آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی در محدوده شهرستان بندرترکمن به دلیل بارش شدید باران، قطار تهران گرگان را وادار به توقف کرد.

حاجی زاده گفت: با اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد، قطار در ایستگاه بندرگز متوقف شد.

وی گفت: مسافران این قطار با مینی بوس و اتوبوس از بندرگز در حال جابه جایی به گرگان هستند. قطار تهران به گرگان شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود.

حاجی زاده گفت: با فروکش کردن آب حرکت قطار تهران گرگان برقرار می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد!
  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • رشد ۱۰۷ درصدی تناژ بارگیری محمولات در راه آهن فارس
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب
  • رشد ۲ برابری تناژ بارگیری محمولات در راه‌آهن فارس
  • جنگ غزه با هدف از بین بردن بافت زندگی فلسطینی ها انجام می شود