Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از خبرگزاری آناتولی، سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل شین بت (شاباک) اعلام کرد که اشرف نعالوه عامل عملیات «برکان» در درگیری با نظامیان این کشور در اردوگاه عسکر در شهر نابلس شمال کرانه باختری کشته شده است.

 

بر اساس این گزارش، نعالوه در تاریخ 7 اکتبر در حمله به منطقه سلفيت در نزدیکی شهرک یهودی نشین آریل، در کرانه ی باختری دو اسرائیلی را به قتل رسانده و یک تن دیگر را زخمی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین اعلام شد که اشرف نعالوه در حال آمادگی ترتیب عملیات دیگری بود و طی عملیاتی پیچیده شناسایی و کشته شد.

 

این دومین جوان فلسطینی است که بنابر ادعای صهیونیست ها به جرم "ارتکاب عملیات تروریستی" در چند ساعت گذشته توسط نظامیان اسرائیل کشته شده است.

 

شب گذشته ارتش اسرائیل اعلام کرد که صالح عمر صالح البرغوثی (29 ساله) مسئول حمله شب یکشنبه به نظامیان این کشور در نزدیکی شهرک یهودی‌نشین عوفرا در کرانه باختری، طی عملیاتی کشته شده است.

 

اسرائیل همچنان به توسل به ابزار زور و سرکوب به دنبال ایجاد رعب و وحشت در سرزمین های اشغالی است.

 

115

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: جوان شهید اسرائیل فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر به ۴۷۸ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین امروز سه شنبه آماری جدید از شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون منتشر کرد.

براین اساس، از روز هفتم اکتبر ۲۰۲۳ همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی از سوی مقاومت فلسطین و جنگ علیه غزه، ۴۷۸ فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده اند.

براین اساس، در بین این شهدا ۱۲۲ نفر کودک، چهار زن و ۱۶ اسیر حضور داشته اند که همگی پس از تشدید تجاوزات نظامیان صهیونیست علیه کرانه باختری پس از عملیات طوفان الاقصی به شهادت رسیده اند.

کد خبر 6086380 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله با حملات اشغالگران
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی
  • فرمانده تحت تعقیب و 26 ساله فلسطینی که عملیات‌های بسیاری در کرانه باختری علیه ارتش اسرائیل انجام داده، کیست؟
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله باحملات اشغالگران
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • حمله‌های بامدادی اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر به ۴۷۸ نفر رسید