Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، مهندس ید الله رحمانی در دیدار با دکتر فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده از سوی این نهاد حمایتی در استان فارس، افزود: نوع نگاه مثبتی که در تعامل کمیته امداد با دولت در اجرای برنامه های توسعه وجود دارد، بسیار حائز اهمیت است. وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی در استان فارس اقدامات شایسته ای در حوزه های مختلف از جمله تحت پوشش قرار دادن افراد انجام داده است، افزود: بر اساس گزارش های موجود در خصوص تسهیلات بانکی نیز در دو سال گذشته دستگاه برتر استان شناخته شده و همچنین بخش عمده ای از منابع اشتغال پایدار روستایی را در مقایسه با سایر دستگاه های حمایتی جذب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست استانداری فارس همچنین به تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و استانداری فارس در زمینه ساخت 2 هزار واحد مسکن محرومان اشاره و ابراز امیدواری کرد با ادامه همکاری ها این اقدام شایسته نیز در راستای تاکید دولت در توجه به محرومان به نتیجه برسد. در این جلسه همچنین مقرر شد با تقویت همکاری بین کمیته امداد و اداره کل آموزش و پرورش استان اقداماتی در راستای بهبود شرایط دانش آموزان بی بضاعت در شهرستان های استان انجام شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش استان استان فارس اشتغال دولت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۳۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن

 
حامد ریگی  بیان کرد: باتوجه‌به تأکید دولت مبنی بر اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن باهدف خانه‌دارشدن اقشار کم‌درآمد جامعه، این اداره همسو با سیاست‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اهتمام ویژه‌ای در این زمینه دارد طوری که در گام نخست زمین موردنیاز برای اجرای طرح در قالب ۵۰۰ هکتار تأمین شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سراوان با پیشرفت فیزیکی بیش از ۴۰ درصد در حال انجام است و هم‌زمان برای هزار متقاضی دیگر نیز پرونده تشکیل شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سراوان تصریح کرد: در حال حاضر ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سه شهر گشت، گلشن و سیرکان به‌صورت ویلایی و در شهر سراوان به‌صورت دوطبقه در دستور کار قرار دارد و هم‌زمان با پیشرفت فیزیکی واحدهای این طرح، صدور اسناد اراضی آن به متقاضیان در حال انجام است.

ریگی با بیان اینکه امکان نام‌نویسی طرح نهضت ملی مسکن همچنان فراهم است، گفت: متقاضیان برای ثبت‌نام باید به سامانه saman.mrud.ir رجوع و نام‌نویسی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن
  • انعقاد قرارداد ساخت ۳ هزار مسکن در شهر امیرکبیر
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود