Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،بهروز ندائی در جلسه هماهنگی و رزمایش مشترک طرح ترافیکی زمستان ۹۷ ادامه داد: آمار به دست آمده از شهرهای استان نشان می دهد، میزان مسافرت و اقامت در استان، مخصوصا در شهرهای توریستی مثل سرعین افزایش یافته که با توجه به برنامه های پیش رو، مانند برگزاری مسابقات ورزشی، بازگشایی پیست اسکی آلوارس و برنامه های مربوط به زمستان بیدار، این آمار همچنان افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به کوهستانی بودن منطقه و سرمای شدید استان در ایام زمستان افزود: امیدواریم با هماهنگی موجود میان دستگاه های اجرائی مرتبط، اعم از نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس و راهداری و سایر نهادها، بتوانیم امنیت را در جاده های استان برقرار کرده و شاهد رونق گردشگری استان در فصل زمستان باشیم.

ندائی ادامه داد: همه امکانات موجود، مانند ماشین آلات سنگین و برف روب ها و... باید همچون سال های گذشته آماده خدمت رسانی به مردم باشند و هر جا کمبود امکانات یا نقصی وجود داشته باشد، با تخصیص اعتبارات لازم از محل اعتبارات استانی و ملی برای رفع آنها اقدام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی در پایان جلسه گفت: نقش رسانه ها به ویژه صدا و سیما نیز در امر اطلاع رسانی و فرهنگ سازی و همچنین معرفی قابلیت های گردشگری استان در زمستان، بسیار حائز اهمیت است که امیدواریم با اتخاذ تصمیمات کارشناسی و حرفه ای، شاهد زمستان امن و پر رونقی در جاده ها و شهرهای استان باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اردبیل جاده جاده های استان خدمت رسانی به مردم زمستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال در دستان گردشگر روس

به گزارش خبرآنلاین از برترین ها، تصویر غم‌انگیزی در فضای مجازی در حال وایرال شدن است که بسیار مردم ایران را ناراحت کرده است.

کاربری با انتشار این تصویر در توییتر ماجرای این زن و پول‌های زیادی که همراش است را فاش کرد و نوشت: «وضعیت پول مملکت غم‌انگیزه. این گردشگر روس ۳۰۰ دلار را به ریال تبدیل کرده و با کیسه پلاستیکی پول رو حمل می‌کند. بیچاره ایران.»

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902060

دیگر خبرها

  • یافتن ۲ گردشگر مفقود شده در ارتفاعات سیبک
  • کندوان یک‌ طرفه شد
  • ورودی کاشان از سمت آزادراه امیرکبیر مسدود شد
  • پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا به صورت رایگان و با تمام امکانات در ایران
  • پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان
  • بسیج سازندگی آب شرب ۲۳۲ روستای اردبیل را تامین کرد
  • تعطیلی تمام اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال در دستان گردشگر روس
  • محور کندوان یکطرفه شد
  • اردبیل| پای کلاس درس معلمانی که عشق را تفسیر می‌کنند