Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- افشین قطبی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از تراکتورسازی پیشنهاد داشتم، اما شرایط حضورم در این باشگاه مهیا نشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، افشین قطبی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال تراکتورسازی صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده‌ای از آن را در زیر می‌خوانید:

*این دیدار برای دو تیم سخت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
تراکتورسازی تیمی پرمهره است که در دیدار‌های اخیرش گل نخورده و بیشتر از ما هم گل زده و امتیاز کسب کرده است.

*ما باید تلاش کنیم کارمان را از جایی شروع کنیم و فکر می‌کنم در این ۱۳ روز که در کنار تیم فولاد هستم بازیکنان ما خیلی پیشرفت و سعی کردند با تغییرات کوچک تأثیرات زیادی در روند تیم داشته باشند و امیدواریم این را فردا در عملکرد تیم ببینیم.

*خودم خیلی هیجان دارم که فردا در ورزشگاه هواداران ایرانی را ببینم، چرا که دلم برای‌شان تنگ شده است و خوشحالم که این بازی زیبا را در ورزشگاه یادگار امام (ره) انجام می‌دهیم.

*ما برای بازی فردا یک محروم داریم و فرشاد سالاروند را در اختیار نخواهیم داشت، اما بازیکن مصدوم نداریم و همه شاگردانم سرحال و با یک روحیه بسیار خوب فردا بازی خواهند کرد.

*یکی از دلایلم برای قبول کردن کار در فولاد این بود که احساس کردم استعداد‌های خوبی در فوتبال خوزستان هستند و فکر می‌کنم که عشق به فوتبال در اهواز بسیار زیاد است.

*مدیران باشگاه هم هدف‌های بزرگی دارند و وظیفه من این است که خیلی زود بازیکنان جوان این تیم را به تیم اصلی وارد کنم و همزمان نتیجه هم برای ما مهم است. ما سعی می‌کنیم هرچه زودتر بهترین نتایج را برای تیم کسب کنیم.

*خیلی ضروری است که در مورد احسان حاج‌صفی هم صحبت کنیم. این بازیکن قبلاً که در پرسپولیس بودم یک گل به ما زد و کارمان را سخت کرد. کارشناسان می‌گفتند که می‌تواند بهترین دفاع چپ آسیا باشد، به همین خاطر افتخار می‌کنم از اینکه حاج‌صفی برای تراکتورسازی و تیم ملی بازی می‌کند.

*در مورد شجاعی هم باید بگویم بازیکن خیلی خوب و فهمیده‌ای است و من مشکلی با او نداشتم. در جام ملت‌ها چند بازیکن ما با مشکل سرماخوردگی روبه‌رو بودند، شجاعی هم دچار آنفلوانزا شده بود و از شرایط خوبش دور بود و من خیلی دوست داشتم که برای تیم ملی بازی کند.

*در مورد اشکان دژاگه باید بگویم آن زمان که در ولفسبورگ بازی می‌کرد من با پدرش صحبت کردم. خیلی دوست داشتم که او در تیم ملی بازی کند، اما آن زمان باشگاهش در شرایط بدی بود و نمی‌خواست این بازیکن را از تیمش دور کنیم.

*آن زمان جمع‌بندی بین من، پدر اشکان و خودش این شد که با توجه به آینده این بازیکن بهتر است که او را به تیم ملی نیاوریم، چرا که اگر این کار را می‌کردیم باشگاهش دیگر وی را بازی نمی‌داد. متأسفانه خیلی‌ها این داستان را نمی‌دانند.

*من هر سه بازیکن ملی‌پوش تراکتورسازی را دوست دارم و فکر می‌کنم سه بازیکن خوب ایران و آسیا هستند.

*عشق به فوتبال در خوزستان و استعداد فوتبال خوزستان و ورزشگاهی که در اهواز ساخته شده است از دلایل مهمی بود که من را به حضور در فولاد ترغیب کرد.

*مدیریت دکتر رضایی و شناختی که در چند روز گذشته از ایشان پیدا کردم به من ثابت کرد که این همکاری می‌تواند نتایج مثبتی داشته باشد. من کار‌های سخت را دوست دارم و چیزی که همیشه به من انگیزه می‌دهد، این است که باید با تلاش کارمان را پیش ببریم و با دل شیر و جرأت زیاد در فولاد کار کنیم و تیم را بسازیم.

*همه می‌توانند در تیم پرمهره کار کنند، اما هدایت تیمی مثل فولاد کار هر کسی نیست که بتواند در آنجا کار کنند. در مورد تراکتورسازی هم چیزی که خیلی در مورد این تیم و باشگاه دوست دارم، هواداران‌شان است.

* از تراکتورسازی پیشنهاد داشتم، اما شرایط حضورم در این باشگاه مهیا نشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فوتبال قطبی لیگ برتر تراکتورسازی فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۳۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بایرن مونیخ از چند ماه قبل شرایط آرائوخو را به دقت زیر نظر داشتند و امیدوار بودند که بتوانند این بازیکن را به خدمت بگیرند و حتی گفته شده بود که پیشنهادی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به بارسلونا ارائه کردند که از سوی مدیران این باشگاه رد شد.

با این حال، رسانه‌های آلمانی و اسپانیایی در چند روز اخیر خبر داده بودند که بایرن مونیخ در حال آماده کردن پیشنهادی هنگفت و جذاب برای به خدمت گرفتن این بازیکن است و شاید رد کردن این پیشنهاد برای مدیران بارسا سخت باشد.

در عین حال، به نظر می‌رسد که این ستاره اهل اروگوئه هم چندان از این پیشنهاد ناراضی نیست و برای پوشیدن پیراهن بایرن وسوسه شده، هرچند همیشه تاکید کرده که اولویتش بارسا است. همین باعث شده که ژاوی برای حفظ این بازیکن ارزشمند تیمش دست به کار شود.

روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده است که سرمربی بارسلونا که حالا مشخص شده قصد دارد در فصل آینده هم به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد از آرائو خواسته که پیشنهاد بایرن را رد کند و در این تیم بماند. ژاوی به این بازیکن گفته که برای فصل آینده روی او حساب می‌کند و قرار است نقش مهمی را در بارسا ایفا کند.

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم