Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، به مناسبت هفته پژوهش و هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در تاریخ سوم تا ۶ دی، رویدادی با عنوان تجاری‌سازی طرح‌های فناورانه توسط دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویداد ۴ روزه در قالب ۳ بخش برگزار می‌شود:

۱- رویداد فرصت‌ها و چالش‌های کارآفرینی در ایران که به صورت نیم‌روزه و شامل چندین سخنرانی علمی و پنل تخصصی در زمینه چالش‌های کارآفرینی است.

۲- نمایشگاه شرکت‌های نوپا و استارت‌آپی کشور با حضور بیش از یک‌صد استارت‌آپ فعال در حوزه‌های مختلف فناوری؛ و

۳- رویداد سه‌روزه ارائه طرح‌های برگزیده به سرمایه‌گذاران به منظور جلب نظر آنها و جذب سرمایه (Match Making).

این رویداد در ایام نمایشگاه برگزار می‌شود و در سه روز، ۱۰ طرح برگزیده توسط متخصصان برای سرمایه‌گذاران تشریح شده و سپس طی جلساتی مذاکره رو در رو (B۲B) برای جلب نظر و جذب سرمایه انجام می‌شود.

نکته حائز اهمیت در تمام این سه رویداد اعطای Grant وزارت علوم به طرح‌هایی است که در ایام نمایشگاه موفق به جذب سرمایه‌گذار می‌شوند.

انتهای پیام/

28 / 31 وزارت علوم رویداد علمی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزارت علوم رویداد علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود

ایسنا/هرمزگان دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: نمایشگاه سلامت با هدف تقویت نقش خودمراقبتی در سلامت عمومی برگزار می‌شود.

رویا جهانگیری، امروز (ششم اردیبهشت ماه)، ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت، اظهار کرد: به منظور گرامیداشت این هفته و یادآوری نقش خود مراقبتی در سلامت عمومی و جامعه و برنامه‌ریزی جهت ارتقای آن، نمایشگاه و جشنواره هفته سلامت برگزار و برنامه‌های متعددی متناسب با شعار هفته سلامت برگزار خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه نمایشگاه هفته سلامت، عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در بلوار ساحلی پارک غدیر زیر پرچم برپا می شود، تصریح کرد: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون ، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان انجام می‌شود. همچنین عملکرد دانشگاه علوم پزشکی، معاونت‌ها، دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها و دستگاه های اجرایی همکار در حوزه سلامت در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، ضمن قدردانی از ادارات و سازمان‌هایی که در انجام این مهم با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همکاری دارند گفت: در این نمایشگاه ۳۰ غرفه خدمت رسان برپا و علاوه بر خدمات سلامت محور مسابقه و جنگ شادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • ضرورت شبکه‌سازی میان مراکز نوآوری و کارآفرینی
  • ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری همزمان با رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • برگزاری رویداد مانوین با رویکرد بومی سازی فناوری نرم