Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@18:28:21 GMT

درخواست استقلالی‌ها از داور

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۵۰۰۴

نیمه دوم بازی استقلال و پدیده با اعتراض شدید تماشاگران به داور همراه شد. ناطقان: استقلال و پدیده در دیداری معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساووی بدون گل به پایان رسید. حواشی نیمه دوم این دیدار به شرح زیر است:

- این دیدار در حضور حدود ۵۵ هزار هوادار استقلال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته گوینده ورزشگاه تماشاگران حاضر در ورزشگاه را ۴۴ هزار نفر اعلام کرد اما با توجه به تعداد سکوهای پر شده ورزشگاه، تعداد تماشاگران بسیار بیشتر از ۴۴ هزار نفر بود.

- موقعیت‌های از دست رفته استقلال و سوت‌های پرتعداد داور باعث شد تا تماشاگران کلافه شوند. آن‌ها مدام از بازیکنان می‌خواستند که گل بزنند و جسته و گریخته هم به داور بازی اعتراض می‌کردند.

- سوت‌ها و بعضا خطاهایی که از نظر وینفرد شفر باید گرفته می‌شد و گرفته نشد باعث شد که سرمربی استقلال در طول بازی اعتراض زیادی به داور چهارم بکند. البته او از عملکرد بازیکنانش هم راضی نبود و مدام بر سر آ‌ن‌ها فریاد می‌زد.

- تماشاگران استقلال در نیمه دوم همچنان فرهاد مجیدی را تشویق می‌کردند.

- زمانی که خلعتبری در دقیقه ۵۷ تعویض شد، ضمن این که از تعویضش ناراحت بود با تاخیر هم از زمین بازی بیرون رفت که همین مسئله باعث اعتراض شدید تماشاگران استقلال و فحاشی به خلعتبری شد. گل‌محمدی هم زمانی که خلعتبری به روی نیمکت نشست با دست به او اشاره کرد که زیپ دهانش را ببندد و ساکت باشد.

- مارکوس نویمایر در نیمه دوم دو موقعیت بسیار خوب گل‌زنی داشت که هر دوی آن‌ها را از دست داد تا نشان دهد شماره هفت امسال استقلال مانند فرهاد مجیدی قدرت گل‌زنی ندارد.

- زاهدی‌فر در دقایق پایانی بازی به خاطر خطای هند، به صیادمنش کارت زرد دوم را نشان داد و از زمین بازی اخراج کرد. همین کار باعث شد که تماشاگران حاضر در ورزشگاه به شدت به داور فحاشی کنند. وینفرد شفر هم به خاطر این کارت به داور چهارم اعتراض کرد.

- در دقیقه ۹۰ بازی زمانی که ناصحی در محوطه جریمه استقلال سر خورد، هواداران استقلال شعار "پنالتی، پنالتی" سر دادند تا اعتراض خودشان را نسبت به عملکرد داور دوباره نشان دهند.

- پس از پایان بازی رحمتی به سمت زاهدی‌فر رفت تا با او صحبت کند. پس از آن هم پیراهن خودش را به ناصحی، کاپیتان استقلال داد.

- زمانی که زاهدی‌فر قصد خروج از زمین بازی را داشت، تماشاگران استقلال در آستانه تونل به سمت او اشیایی را پرتاب کردند که زاهدی‌فر سعی کند از سمت دیگر زمین به بیرون بروند اما کار سختی در پیش داشت و با اسکورت یگان ویژه و به سختی از ورزشگاه خارج شد. منبع: ایسنا برچسب ها: درخواست ، استقلالی ها ، داور

منبع: ناطقان

کلیدواژه: درخواست استقلالی ها داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در یک اتفاق ناگوار، در جریان مسابقه فوتبال پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان که در یکی از محلات تهران برگزار می‌شد، محمد اشرفی، بازیکن تیم تهرانجوان، در اثر ایست قلبی درگذشت.

در گزارش خبرورزشی آمده است:این اتفاق در حالی رخ داد که هیچ آمبولانسی در محل مسابقه حضور نداشت و با وجود تلاش‌های پزشکیار حاضر در زمین، متاسفانه اشرفی جان خود را از دست داد.

عدم حضور آمبولانس و تجهیزات پزشکی در محل مسابقه، سهل‌انگاری مسئولان برگزاری را به وضوح نشان می‌دهد. این موضوع بار دیگر اهمیت توجه به مسائل ایمنی در برگزاری مسابقات ورزشی، به خصوص در رده‌های سنی بالاتر، را گوشزد می‌کند.

مرگ این پیشکسوت فوتبال، بار دیگر داغ فقدانی دیگر را بر جامعه ورزش ایران نهاد. لازم است مسئولان امر در مورد این اتفاق ناگوار بررسی‌های لازم را انجام داده و از تکرار چنین حوادثی جلوگیری کنند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899291

دیگر خبرها

  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس