Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-27@05:23:45 GMT

زور استقلال به پدیده نرسید

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۵۴۹۰

خرداد: در دیدار معوقه هفته دوازدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور دو تیم استقلال و پدیده مشهد در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیدگر رفتند که در نهایت این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.
به گزارش خبرنگار ایرنا؛ نیمه اول بازی استقلال و پدیده در روز پنجشنبه با احتیاط دو تیم همراه بود، آنها به جای اینکه به فکر حمله و باز کردن دروازه های یکدیگر باشند با چاشنی ترس در زمین حاضر بودند تا گل نخورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موقعیت های اندک نیز به دست آمد که اتفاق یا بر اثر اشتباه مدافعان دو تیم شکل گرفت.نیمه اول با تساون بدون گل استقلال و پدیده به پایان رسید. مهمترین اتفاق بازی مصدومیت فرشید باقری و حسین مهربان و خروج آنها از زمین بود.در نیمه دوم دو تیم بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و هرچه از دقایق مسابقه سپری می شد استقلال با حمایت تماشاگرانش حملات بیشتری را بر روی دروازه پدیده تدارک دید اما این حملات در نهایت گل نداشت تا دو تیم در پایان 90 دقیقه مسابقه به تساوی بدون به گل برسند.مهمترین اتفاقات این دیدار این وقایع بود.دقیقه 13: ضربه ایستگاهی محمدرضا خلعتبری با اختلاف کم به بیرون رفت و توپ به کنار دروازه برخورد کرد.دقیقه 22: فرار زیبای وریا غفوری و سانتر او به روی دروازه تنها به یک ضربه نیاز داشت تا وارد دروازه شود اما یوسف بهزادی زودتر توپ را جمع کرد تا این فرصت ایده آل از دست برود.دقیقه 33: اشتباه روزبه چشمی در دفع توپ می رفت که دروازه خودی را باز کند اما شانس آورد که توپ سرعت نگرفت و مهدی رحمتی توپ را مهار کرد.دقیقه 37: سانتر ناصحی از سمت چپ را حسین مهربان قطع کرد اما ضربه او با اختلاف کم به بیرون رفت.دقیقه 43: سانتر منتظری با ضربه سر ضرب طارق همراه شد اما بهزادی به راحتی توپ را مهار کرد.دقیقه 44: طارق همام در موقعیت تک به تک با بهزادی توپ را به دستان او کوبید.دقیقه 49: پاس روح الله باقری در موقعیت تک به تک به نویمایر رسید اما ضربه او از دو قدمی دروازه آرام بود و شهرام مهربان توپ را دفع کرد.دقیقه 65: سانتر دیدنی وریا غفوری به روی دروازه در موقعیت ایده آل به طارق رسید اما توپ روی پای او سوار نشد و این موقعیت از دست رفت. دقیقه 65: ضربه دیدنی علی کریمی از پشت محوطه جریمه با اختلاف کم به بیرون رفت.دقیقه74: توپ خوب در محوطه جریمه پدیده نصیب نیومایر شد اما ضربه بی دقت این بازیکن با اختلاف زیادی به اوت رفت.دقیقه 79: نویمایر توپ را به بازیکن استقلال داد و صیادمنش توپ را وارد دروازه پدیده کرد اما کمک داور گل را آفساید اعلام کرد.با این تساوی، پدیده با 31 امتیاز به رتبه اول جدول صعود کرد و استقلال با 25 امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت.ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی؛ پژمان منتظری، محمد دانشگر، روزبه چشمی، میلاد زکی پور؛ فرشید باقری (39-مارکوس نیومایر)، علی کریمی؛ وریا غفوری، فرشید اسماعیلی (80-مرتضی تبریزی)، طارق همام؛ روح الله باقری (59- الهیار صیادمنش) و سرمربی:وینفرد شفرترکیب پدیده مشهد: یوسف بهزادی، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، مسعود ریگی، محمدرضا ناصحی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری (70-سعید صادقی، حسین مهربان (44-مهدی خانی)، محمد قاسمی‌نژاد و مرتضی منصوری. سرمربی: یحیی گل محمدیاخطار: محمد دانشگر،میلاد زکی‌پور، الهیار صیادمنش برای استقلال، علی نعمتی (53) برای پدیده، محمدرضا خلعتبری (57) برای پدیده.اخراج : الهیار صیادمنش از استقلالداور: محمد حسین زاهدی فرد و کمک ها: علی میرزا بیگی، رحیم شاهین، داور چهارم هم سید رضا مهدوی بود. برچسب ها: استقلال ، پدیده ، فوتبال لیگ برتر

منبع: خرداد

کلیدواژه: استقلال پدیده فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود به فینال آسیا با دردسری به نام ازبکستان | خودمان کارمان را سخت کردیم!

به گزارش همشهری آنلاین، دومین نبرد نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ بین تیم‌های ملی ایران و ازبکستان پیگیری شد و برنده این جدال حریف تیم ملی تایلند در فینال رقابت‌ها می‌شود. هدایت تیم ملی ازبکستان بر عهده وناسیو لوپز سرمربی مشهور فوتسال دنیا است و این دوئل از وجه تاکتیکی بسیار جذاب و دیدنی بود.

????سالن مسابقه: آرنا بانکوک (بانگکوک)

ترکیب ابتدایی تیم ملی فوتسال ایران در مقابل ازبکستان
مسعود محمدی | محمد حسین درخشانی | سالار آقاپور | مهدی کریمی | بهروز عظیمی

ترکیب ابتدایی تیم ملی فوتسال ازبکستان در مقابل ایران

ابوس المورودو | روپیف اختیور | خمرویف ایلخمجون | نیشونوف خسن الدین | تولکینوف البک

گل اول تیم ملی فوتسال ایران در دقیقه ۴ (ایران ۱ - ۰ ازبکستان) ازبک‌ها از ترس، گل به خودی زدند؛ در حالی که سالار آقاپور با یک توپ‌ربایی در شرایط دو به تک با دروازه‌بان ازبکستان قرار گرفت و قصد پاس دادن به سعید احمدعباسی را داشت، بین راه بازیکن ازبکستان به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا حساب کار یک بر صفر به سود ایران شود. گل اول ازبکستان از ضربه ایستگاهی در دقیقه ۷ (ایران ۱ - ۱ ازبکستان) جورائف بازیکن تیم ملی ازبکستان از روی ضربه ایستگاهی و در فاصله شانزده متری دروازه باقر محمدی را باز کرد و بازی به تساوی کشید. گل دوم تیم ملی فوتسال ازبکستان در دقیقه ۱۸ (ایران ۱ - ۲ ازبکستان) درس تاکتیک ازبک‌ها به ایران بازیکنان تیم ملی فوتسال ازبکستان با یک حرکت تمرین شده و هجومی که به پای تیرک دوم دروازه تیم ملی ایران ختم شد، توسط زیانوف به گل دوم رسیدند. گل دوم به سود ایران و بازهم گل به خودی در دقیقه ۲۳ (ایران ۲ - ۲ ازبکستان) تیم ملی فوتسال ایران با ضربه مسلم اولاد قباد از روی اوت و با برخورد به سر زیانوف به گل دوم دست یافت. زیانوف که زننده گل دوم ازبک‌ها برابر ایران بود، حالا برای ایران نیز موفق به گلزنی شد. گل سوم برای تیم ملی فوتسال ایران (ایران ۳ - ۲ ازبکستان) زوج مخوف سالار و بهروز؛ پاس فوق العاده سالار آقاپور به پای تیر و ضربه ساده و تمام کننده بهروز عظیمی، گل سوم ایران در دیدار با ازبکستان را به ارمغان آورد، تا شاگردان شمسایی بازی را سه بر دو پیش بیافتند. گل سوم ازبکستان در دقیقه ۳۶ (ایران ۳ - ۳ ازبکستان) حرکت انفجاری بازیکن ازبکستان و با کنار زدن مهدی کریمی در دوئلی تن به تن و با پاس دقیق به زیانوف، گل سوم ازبکستان را به همراه داشت. کد خبر 847302 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • صعود به فینال آسیا با دردسری به نام ازبکستان | خودمان کارمان را سخت کردیم!
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله