Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@22:28:10 GMT

خلعتبری: از تعویضم ناراحت نشدم

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۵۵۶۹

خلعتبری: از تعویضم ناراحت نشدم

هافبک تیم پدیده مشهد اعلام کرد ناراحتی استقلالی ها از خودش طبیعی است.

به گزارش "ورزش‌سه"، محمدرضا خلعتبری بعد از دیدار تیمش با استقلال تهران بیان کرد: بازی بدی نبود. ما آمده بودیم که بهترین نتیجه را بگیریم و می‌خواستیم با 3 امتیاز تهران را ترک کنیم، اما متاسفانه نشد که به هدف خود برسیم. فکر می‌کنم در نیمه اول ما خیلی خوب و در مجموع شایسته پیرروزی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره عصبانیتش از تعویض گفت: به هر حال تصمیم مربی است که چه بازیکنی بازی کند و چه بازیکنی تعویض شود. من هم ناراحت نشدم.


هافبک پدیده درباره واکنش هواداران استقلال به خودش در لحظه تعویض افزود: تماشاگران به دنبال نتیجه هستند. شاید وقتی من به طرف دیگر زمین رفتم تماشاگران ناراحت شدند، اما واقعاً تابلوی تعویض را ندیده بودم.


خلعتبری درپاسخ به این سوال که آیا پدیده می‌تواند سهمیه آسیا کسب کند یا خیر، تصریح کرد: شک نکنید پدیده در بین 3 تیم برتر لیگ خواهد بود.

پدیده مشهد محمدرضا خلعتبری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده مشهد محمدرضا خلعتبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر محمد مصدوم شد

هافبک عراقی تیم فوتبال مس رفسنجان در تمرینات تیم ملی کشورش با مصدومیت مواجه شد.

طرفداری | تیم فوتبال مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا توانسته عملکرد خوبی را در لیگ برتر و جام حذفی از خود نشان دهد و تاکنون این تیم شکستی را تجربه را تجربه نکرده است.

یکی از بازیکنان که در این فصل عملکرد خوبی را از خود نشان داده «منتظر محمد» هافبک عراقی است. این بازیکن تا پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا زیر ۲۳ سال در همه بازی‌های مس حضور داشت و در مجموع ۲۰ بازی در لیگ برتر توانسته ۳ گل و یک پاس گل از خود به ثبت برساند.

محمد این روزها همراه با تیم ملی زیر ۲۳ سال عراق در جام ملت‌های آسیا حضور دارد و تیم کشورش با پیروزی یک بر صفر برابر ویتنام به نیمه نهایی این مسابقات صعود کرده و حریف ژاپن در نیمه نهایی شده است. منتظر محمد در جریان تمرینات تیم ملی عراق با مصدومیت مواجه شده و در بازی فردا دوشنبه برابر ژاپن غایب است و هنوز میزان مصدومیت او مشخص نشده است.

محمد قطعاً به بازی هفته بیست و پنجم مس برابر گل گهر سیرجان نخواهد رسید و حضور او در دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و ششم نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. لازم به ذکر است که محمد به صورت قرضی در تیم مس بازی می‌کند و فصل آینده به استقلال تهران باز خواهد گشت.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • هاکان چالهان اوعلو گلزن‌ترین هافبک 33 سال اخیر اینتر طی یک فصل سری آ
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • تعویض ششم اوسمار کاملا بی نتیجه بود!
  • کلهر: در صورت حضور بیرانوند نتیجه بازی با آلومینیوم برعکس می‌شد/ اوسمار تصور می کرد بازی تمام شده است