Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که در حضور بیش از 2 هزار تماشاگر به قضاوت حسن نیکخواه به عنوان سرداور به همراه رضا آذرافزا و ابراهیم عباس زاده به عنوان داور اول و دوم و با حضور نادر باقری به عنوان نماینده و ناظر داوری فدراسیون برگزار شد، تیم شهرداری در کوارترهای اول تا سوم به ترتیب با نتایج 21 بر 9، 23 بر 18 و 21 بر 16 میهمان خود را با شکست بدرقه کرد اما در کوارتر چهارم 12 بر 21 مغلوب حریف خود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمیدرضا کلاسنگیانی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در آغاز بازی یاران خود را با ترکیب مبین شیخی، پری پتی، امیر صدیقی، حامد سهراب نژاد (کاپیتان) و مسعود سلیمانی به میدان فرستاد.
در آن سوی زمین تیم رعد پدافند هوایی دزفول با سرمربیگری جمال صیفی با ترکیب اولیه مهدی برون، محمد امجد، پیام خوشنودی (کاپیتان)، رامین هنرمند و ابراهیم بیگی وارد زمین شدند.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان با انجام چهار بازی، چهار برد، بدون باخت و مجموع هشت امتیاز در پایان هفته پنجم رده سوم جدول رقابت های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران را در اختیار دارد و در هفته ششم این رقابت ها بازی پنجم خود را روز پنجشنبه آینده در تهران مقابل تیم شیمیدر انجام خواهد داد.
تیم رعد پدافند هوایی دزفول نیز اکنون با انجام پنج بازی، بدون برد و با پنج باخت و کسب پنج امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.
این تیم در بازی ششم خود پنجشنبه هفته آینده در دزفول میزبان تیم پالایش نفت آبادان خواهد بود.
رقابت های بسکتبال لیگ برتر مردان باشگاه های کشور امسال با حضور 9 تیم در یک گروه برگزار می شود و پس از بازی های دور رفت و برگشت (مرحله مقدماتی) تیم های اول تا هشتم در مرحله پلی آف براساس برنامه تنظیم شده فدراسیون با هم دیدار خواهند کرد.
تیم های شهرداری گرگان، رعد پدافند هوایی دزفول، شیمیدر تهران، پالایش نفت آبادان، پتروشیمی بندرامام، پگاه تهران، ذوب آهن اصفهان، نیروی زمینی تهران و آویژه صنعت مشهد در رقابت های امسال لیگ برتر بسکتبال ایران حضور دارند.
تیم های شهرداری تبریز و دانشگاه آزاد اسلامی تیم های اول و سوم فصل گذشته رقابت های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه های کشور از حضور در رقابت های فصل جدید انصراف داده اند.
3014/2729
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف بسکتبال پالایش رقابت های لیگ برتر شهرداری صنعت منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد

در ادامه دیدار‌های معوقه هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ چهار بازی برگزار شد که در مهمترین آن‌ها در دربی منطقه مرسی‌ساید، تیم فوتبال لیورپول یکی از سه مدعی قهرمانی میهمان رقیب همشهری‌اش اورتون بود و این بازی را با نتیجه ۲ بر صفر به تیم میزبان واگذار کرد.

جارد برنثویت در دقیقه ۲۷ و دومنیک کالورت لوین در دقیقه ۵۸ گل‌های منجر به پیروزی اورتون بحران‌زده را به ثمر رساندند تا این تیم با کسب سه امتیاز بسیار ارزشمند این بازی، یازدهمین پیروزی‌اش را کسب کند و با افزایش فاصله خود با منطقه سقوط به هشت امتیاز، به بقا در لیگ برتر جزیره امیدوار شود. در سمت مقابل، اما لیورپول با قبول این شکست بدموقع ۷۴ امتیازی ماند و نتوانست خودش را به آرسنال ۷۷ امتیازی و صدرنشین برساند. این در حالی است که منچسترسیتی با دو بازی کمتر و تنها یک امتیاز اختلاف با لیورپولی‌ها پشت سر آن‌ها در رده سوم قرار دارد و به طور بالقوه می‌تواند جای مرسی‌ساید‌ها و حتی آرسنال را در صدر جدول بگیرد.

در بازی همزمان در ورزشگاه اولدترافورد، اما تیم فوتبال منچستریونایتد میهمان خود شفیلدیونایتد را با نتیجه ۴ بر ۲ از پیش رو برداشت. در این بازی اگرچه شفیلدیونایتد با گلزنی جیدون بوگل در دقیقه ۳۵ پیش افتاد، اما گل دقیقه ۴۲ هری مگوایر برای شیاطین سرخ مانع از شکست آن‌ها در نیمه نخست شد. در نیمه دوم، باز هم شفیلدیونایتد زودتر به گل رسید و این بار بن بریرتون در دقیقه ۵۰ گلزنی کرد. ۱۱ دقیقه طول کشید تا من‌یونایتد گل خورده را توسط برونو فرناندز از روی نقطه پنالتی جبران کند. تلاش‌های منچستریونایتد برای کسب تمام امتیاز این بازی در نهایت ثمر داد و فرناندز با زدن دومین گل خود در دقیقه ۸۱ شیاطین سرخ را پیش انداخت و چهار دقیقه بعد راسموس هویلون تیر خلاص را به قلب میهمان شلیک کرد.

پیروزی شانزدهم یونایتد در سی‌و‌سومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر انگلیس، این تیم را با ۵۳ امتیاز، یک پله در جدول بالا برد و به رده ششم رساند. البته شکست ۲ بر صفر نیوکاسل در خانه وستهام در بازی همزمان نیز در صعود شیاطین سرخ تأثیرگذار بود. این به معنای افزایش شانس شاگردان اریک تنهاخ برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده است.

در دیگر بازی شب گذشته لیگ برتر نیز بورنموث با نتیجه یک بر صفر ولورهمپتون را شکست داد. در تنها بازی معوقه باقیمانده از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب منچسترسیتی میهمان برایتون خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا