Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحمیدرضا کاظمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به درخواست سه نفر سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در شهرستان پلدختر از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، مدیر عامل شهرک های صنعتی لرستان و مدیر صندوق کار آفرینی امید استان، برای تسهیل سرمایه گذاری، تصمیم گیری و همکاری با این سرمایه گذاران در پلدختر دعوت به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: بر این اساس با حضور این مسئولان جلسه ای در محل فرمانداری پلدختر پیرامون این موضوع با شرکت مدیران شهرستانی مرتبط برگزار و تصمیم های خوبی برای تسهیل سرمایه گذاری در شهرستان پلدختر گرفته شد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، گفت: چنانچه فعالیت این سه سرمایه گذار در پلدختر به نتیجه برسد به طور قطع مشوقی برای سرمایه گذاری بیشتر در آینده است.

کاظمی با اشاره به نوع طرح های سرمایه گذاران، افزود: یکی از این طرح ها تولید صفحات «پی وی سی» در پلدختر برای ساخت کابینت، چوب و گلاسه و ... بوده که در غرب کشور چنین طرحی وجود ندارد.

وی، خاطرنشان کرد: ساخت مصنوعات چوبی و فلزی برای تولید، ساخت لوازم و ابزار اداری به ویژه با هدف پشتیبانی از آموزش و پرورش، مدارس و دانشگاه ها یکی دیگر از طرح های مد نظر سرمایه گذاران است که برای اجرای این طرح به دو هزار ۵۰۰ تا سه هزار متر زمین نیاز است.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد: اجرای این طرح ها بتواند به صنعت اشتغال و سرمایه گذاری بهینه در این شهرستان کمک کند.

کاظمی با بیان اینکه همکاری مسئولان با سرمایه گذاران و حمایت از فعالان صنعتی ضرورت دارد، گفت: مجلس شورای اسلامی در راستای رفع موانع بر سر راه تولید کنندگان از هر طرح و لایحه ای در این رابطه حمایت می کند.

وی، افزود: برای اجرای فعالیت های تولید و سرمایه گذاری در شهرستان و رونق اشتغال، تکمیل زیرساخت ها در شهرک صنعتی لازم است که این امر نیاز به حمایت و همکاری مسئولان دارد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: جذب سرمایه گذار و حمایت از آن و آماده سازی زیر ساخت ها در بخش های مختلف اقتصادی یکی از اولویت ها و نیازهای مهم توسعه اشتغال و کسب و کار در شهرستان پلدختر است.

کد خبر 4484411

منبع: مهر

کلیدواژه: حمیدرضا کاظمی شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی

رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی از توافق با شهرک‌های صنعتی استان به منظور ایجاد شهرک فناوری با ۳۰ هکتار وسعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، علی قربانی امروز چهار شنبه در حاشیه کلنگ زنی پروژه انتقال آب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی، پارک علم و فناوری را حلقه‌ی واسط میان مردم و دولت خواند و از توافق با شهرک‌های صنعتی استان برای ایجاد شهرک فناوری در ضلع شمالی پارک به وسعت ۳۰ هکتار خبر داد.

وی پارک علم و فناوری خراسان شمالی را دبیر خانه‌ی کشوری صنایع خلاق و دبیرخانه‌ی ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان توصیف کرد و گفت: برای تسریع در انجام امور، بوروکراسی اداری در پارک و واحد‌های زیر مجموعه عملا وجود ندارد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی گفت: رتبه پارک استان که در سال گذشته ۲۶ کشوری بود، امسال با ۱۳ رتبه ارتقا به ۱۳ کشوری رسیده است.

قربانی از رفع موانع ضابطه‌ای شهرداری در خصوص استقرار شرکت‌های فناوری در پارک علم و فناوری نیز خبر داد.

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • ضرورت توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد