Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کارگروه توسعه منطقه ای تکاب در دانشگاه صنعتی شریف در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: در این کارگاه آموزشی که به مدت 2 روز با همکاری انجمن پیشگامان تحقیق و توسعه در کتابخانه عمومی ملت تکاب برگزار شد، 60 نفر از علاقه مندان و فعالان حوزه کارآفرینی این شهرستان در چهار دوره آموزشی شرکت کردند.
سید کمال الدین میرنظامی افزود: در این کارگاه آموزشی بازاریان و اصناف، فرهنگیان، دانشجویان و صاحبان ایده برای کارآفرینی و راه اندازی کسب و کارهای محلی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی با اصول کسب و کارهای مبتنی بر گردشگری و صنایع دستی، کشاورزی و گیاهان دارویی، فرش دستباف و منابع طبیعی و محیط زیست آشنا شدند.
میرنظامی بیان کرد: بهبود فضای کسب و کار محلی و ایجاد زمینه خود اشتغالی و رونق اقتصادی در شهرستان از مهمترین اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی است.
سرپرست کارگروه توسعه منطقه ای تکاب در پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف اضافه کرد: دوره های آموزشی مبانی راه اندازی کسب و کار محلی، شناخت فرصت های خود اشتغالی و نشست معرفی خدمات بانکداری از بخش های مختلف این کارگاه آموزشی بود.
میرنظامی بیان کرد: ایجاد نگرش خلاق و ترغیب کار آفرینان برای ایجاد کسب و کارهای نوین و موفق و مشاوره تسهیل گری اشتغال و تفکر طراحی و نوآوری اجتماعی از هدف گذاری های این دوره های آموزشی است.
وی گفت: مرحله بعدی این کارگاه آموزشی تلاش کارآفرینان برای برقراری تعامل با دستگاه های اجرایی تکاب برای حمایت از راه اندازی کسب و کارهای محلی است.
میرنظامی افزود: کارگاه های آموزشی کسب و کارهای محلی تاکنون در شهرهای مختلف استان های کرمان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی برگزار شده است.
به گزارش ایرنا، تکاب در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و با دارا بودن پتانسیل ها و ظرفیت های مختلف در بخش میراث فرهنگی و گردشگری، توانمندی های بالقوه در بخش کشاورزی و دامداری و هنر- صنعت دیرینه فرش دستباف و ظرفیت های هنری و فرهنگی، بستر مناسبی برای توسعه کسب و کارهای محلی به شمار می رود.
7514/3020/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف بخش کشاورزی دانشگاه صنعتی شریف صنعت کسب و کار گردشگری و صنایع دستی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بخشدار بخش زنده رود فریدن گفت: باتوجه به شغل اکثریت مردم منطقه بویژه روستا‌های فریدن کارگاه آموزشی و نصب علائم و هشدار‌ها بر روی وسایل نقلیه کشاورزی انجام شد.


عباص نصیری افزود: در سال ۱۴۰۲ بسیاری از نقاط حادثه خیز و پرخطر روستا‌های بخش زنده رود از جمله باند کندرو روستای نهرخلج و زیرگذر روستای درختک برطرف شد که تلاش می‌شود در سال جدید بهسازی و رفع دیگر نقاط حادثه خیر جاده‌های روستایی صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل