Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد- ایرنا- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد گفت: اثر میکاییل بایزیدی عکاس مهابادی در جشنواره بین المللی عکس 35Award روسیه موفق به دریافت دیپلم افتخار شد.

قادر مرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در بخش عکس هوایی، 801 عکاس با بیش از یکهزار و 753 اثر از 72 کشور جهان حضور داشتند که اثر این عکاس که در منطقه «مازندران» از شهرهای شمال کشور گرفته شده بود، جزو عکس های برتر انتخاب شد و دیپلم افتخار را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در این بخش سه عکس از این هنرمند مربوط به خزنده مار گرفته شده است.
وی بیان کرد: بخش حیات وحش آخرین قسمت جشنواره بین المللی عکس 35Award بود که بایزیدی توانست در مجموع 6 دیپلم افتخار از مجموع 9 عکس را در بخش های مختلف کسب کند.
به گزارش ایرنا این عکاس خوش ذوق مهابادی همچنین به عنوان اولین عکاس ایرانی در جشنواره بین المللی AB در کشور هند، توانست جایزه ویژه داوران را با عکسی از دریاچه ارومیه دریافت کند.
میکاییل بایزیدی متولد سال 1361 بوده و تاکنون موفق به دریافت جوایز متعددی از جشنواره های داخلی و بین المللی شده است.
وی طی 11 سال گذشته به صورت حرفه ای در زمینه عکاسی فعالیت داشته و عضو خانه عکاسان ایران، کلوپ عکس فوکوس (FPC)، عضو فدراسیون بین المللی هنر عکاسی(FIAP) و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر ایران است.
مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
9903/3020/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي جشنواره عكاسي ديپلم افتخار مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۵۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین

نمایندگان ایران و روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین با یکدیگر دیدار کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، محسن نذیری اصل، نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین و میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین المللی در وین با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند. 

اولیانوف در خصوص این دیدار در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: با نماینده ایران در آستانه سفر برنامه ریزی شده مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران دیدار کردم.

پیشتر بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اوایل هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند. 

کمالوندی همچنین اعلام کرد که قرار است در این سفر گروسی در خصوص مسائل هسته‌ای ایران با برخی از مقامات جمهوری اسلامی ایران رایزنی داشته باشد. 

اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای روز 17 الی 19 اردیبهشت ماه در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کندتکرار ادعاهای گروسی علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین
  • چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن
  • درخواست روسیه برای تحقیق درباره گورهای دسته جمعی در غزه
  • محفل شعر ارادت رضوی در دزفول برگزار شد
  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج
  • راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه
  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به جشنواره روستایی رضوی
  • دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم