Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه نوشت: آمریکا و متحدانش باید از این مهمل‌گویی ریاکارانه در مورد موشک‌ها و «رفتار» منطقه‌ای ایران، دست بردارند.

به گزارش ایلنا، محمدجواد ظریف در توئیتی با ارائه آمار هزینه های نظامی کشورهای منطقه نوشت: " آمریکا و متحدانش باید از سخنان بی ربط و منافقانه شان در خصوص موشک‌ها و «رفتار» منطقه‌ای ایران، دست بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقایق، خود گواهند.

این، آنها هستند که صدها میلیارد دلار سلاح برای سلاخی یمنی‌ها می‌فروشند. آنها و اذناب آنها - و نه ایران - مسئول رنج و بدبختی های منطقه از صدام تا داعش هستند."

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروسی: برای ایران چارچوب زمانی تعیین نکردیم اما بسیار خوب خواهد بود اگر ...

به گزارش همشهری آنلاین، او تصریح کرد گفت‌وگوها با ایران در سه مقوله ادامه دارند: مسائل پیرامون اجرای بازرسی‌ها، مسائل باقی‌مانده و اقدامات داوطلبانه اضافی که ایران باید انجام دهد.

مدیر کل آژانس گفت که خواستار آن است که «به زودی» شاهد انجام برخی اقدامات ملموس از سوی ایران باشد.

او گفت چارچوب زمانی مشخصی تعیین نکرده اما بسیار خوب خواهد بود اگر ایران نخستین گام‌ها را قبل از نشست شورای حکام آژانس اتمی در ماه ژوئیه بردارد.

گروسی اذعان کرد قبل از آنکه ایران گام‌های مد نظر آژانس را بردارد به رایزنی‌های بیشتری نیاز خواهد بود. او گفت که حسین امیرعبداللهیان به او گفته ایران آماده همکاری در خصوص انجام اقدامات ملموس است.

کد خبر 850237 منبع: فارس برچسب‌ها رافائل گروسی هسته‌ای - آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر ویژه

دیگر خبرها

  • گروسی: گام‌های سختی باید برداریم
  • گروسی: برای ایران چارچوب زمانی تعیین نکردیم اما بسیار خوب خواهد بود اگر ...
  • افشاگری تازه؛ پخش فایل صوتی جنجالی ظریف، عمدی و برای پالس به آمریکا بود!
  • همکاری ایران و آژانس تحت تأثیر رویکرد و رفتار بی‌ثبات و متناقض آمریکا قرار نگیرد
  • ادعای مهندسی معکوس سلاح کلیدی آمریکا در ایران
  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • رهبر انقلاب: با مباشر قتل و پشتیبان قتل نمی‌شود با روی خوش و ملایمت رفتار کرد
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه
  • موشک‌های پاتریوت آمریکا مقهور موشک‌های بالستیک ایران شد
  • روسیه این سلاح حساس آمریکایی را به ایران فرستاده