Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختصاصی | بایرن مونیخ به هیچ عنوان نمی‌تواند از صعود سخت خود به عنوان تیم نخست به مرحله 1/8 نهایی که مقابل آژاکس حاصل شد دل‌خوش کند، کامبک آنها کاملا شایسته تقدیر بود، اما نقاط ضعف آنها به حدی آزاردهنده است که شیرینی این کامبک‌ها را در ذهن هواداران کمرنگ می‌کند.به گزارش بلاغ،  باواریایی‌ها بدترین و ناآماده‌ترین بایرن مونیخ چنددهه اخیر خود را، تیم‌هایی می‎دانند که تحت هدایت کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا در میادین حاضر شد! آنها اگر می‌دانستند قرار است روزی مردی چون نیکو کواچ تفسیر تازه‌ای از بد را برایشان به‌وجود بیاورد، قطعا به کارلتو و پپ لقب دوست داشتنی می‌دادند!

 

اصرار بایرن مونیخ بر حفظ کواچ هنوز هم یکی از بحث‌برانگیزترین مسائل هواداران این باشگاه است، او هرچه که در توان داشته را به اجرا گذاشته است تا ثابت کند که برای نیمکت مونیخی‌ها بسیار کوچک است، اما اصرار هوینس بر باقی ماندن وی حتی خود نیکو را هم شوکه کرده است تا دیگر هیچ زبانی حوصله خرج کردن انتقاد را نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانوئل نویر

 

خط دفاع و دروازه بایرنی‌ها اسکلت اصلی تیم‌ملی آلمان را تشکیل می‌دهد، اسکلتی که در هر دو جناح بسیار پوسیده و ناکارآمد نشان می‌دهد و هیچ جایگزینی از سوی هیچ یک اعضای کادرفنی طرفین درگیر این ماجرا، برای برون‌رفت از این بحران معرفی نمی‌شود تا اندوه و حسرت جام بیست‌و‌یکم با شاهکارهای بایرن برای آلمانی‌ها هر هفته تداعی شود!

 

بایرن مونیخ فصل جاری همان ابرقدرت فصل گذشته است که با یوپ هاینکس چون یک اسب زیبای رام نشدنی برای رسیدن به موفقیت از سخت‌ترین موانع به بهترین شکل ممکن عبور می‌کرد، این همان تیمی است که جان رئال مادرید را بر لبش آورد تا خیلی‌ها مدعی قهرمانی اف‌سی هالیوود در لیگ قهرمانان اروپا باشند! اما چه شد که این نفرین ویران کننده، مرد به مرد ترکیب بایرن را طلسم کرد تا زشت‌ترین تیم حداقل 2 دهه اخیر بایرن مونیخ به تصویر کشیده شود.

بایرن مونیخ و آژاکس

 

به هیچ عنوان نباید صعود بایرن مونیخ به مرحله حذفی را یک اتفاق بزرگ دانست! شخصیت بزرگ باواریایی‌ها هرگز به چنین دستاوردهایی احترام نمی‌گذارد، شاید کواچ آن را یک پیروزی بخواند، اما قطعا در زمان ورود به شهر مونیخ او با نگاه‌های دلسردکننده هواداران روبرو خواهد شد!

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ

لئون گورتسکا هیج علاقه‌ای به ترک بایرن مونیخ ندارد

طرفداری | در ماه‌های اخیر و کم‌رنگ‌تر شدن نقش لئون گورتسکا زیر نظر توماس توخل و همچنین مطرح شدن این موضوع که بایرن مونیخ به نوع دیگری از هافبک نیاز دارد، باعث شده بود گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده این بازیکن 29 ساله به وجود بیایید.

با این حال، لئون گورتسکا به تازگی در یک مصاحبه تأکید کرده آینده‌اش مشخص است و در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. او اعلام کرد قصد دارد تا پایان قراردادش در بایرن مونیخ بماند و به جدایی فکر نمی‌کند. او گفت:

به نظر من همه چیز مشخص است. قرارداد من تا سال 2026 اعتبار دارد و دلیلی وجود ندارد به جدایی فکر کنم. بیش‌تر بخوانید: به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود

به گزارش توبی آلتشفل از بیلد؛ با این حال بایرن مونیخ تغییرات در خط هافبک خود ایجاد کند و درباره نحوه اعمال این تغییرات نیز از جمله آینده و نقش لئون گورتسکا با سرمربی آینده بخث خواهد بود. هر چند گورتسکا می‌خواهد بماند اما باید منتظر ماند و دید سرمربی جدید چه تصمیمی می‌گیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • رالف رانگنیک و تایید مذاکرات با بایرن مونیخ
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ