Web Analytics Made Easy - Statcounter

بشار رسن (پرسپولیس) و همام طارق (استقلال) در تست‌های پزشکی تیم ملی فوتبال عراق حضور می‌یابند. ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت السومریه عراق، احمد خلف، مربی تیم ملی فوتبال عراق گفت: گروه نخست از بازیکنان دعوت‌شده به اردوی تیم ملی فوتبال عراق عصر امروز (پنجشنبه) در مرکز پزشکی مجهز بغداد در تست‌های پزشکی حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه دوم نیز روز شنبه در این تست‌ها شرکت خواهند کرد.

بشار رسن (پرسپولیس) و همام طارق (استقلال) نیز 2 بازیکن دعوت‌شده به اردوی تیم ملی فوتبال عراق هستند که تا روز شنبه آینده در تست‌های پزشکی باید حضور یابند. تیم ملی فوتبال عراق مهیای اردوی آماده‌سازی در قطر می‌شود و تست‌های پزشکی با هدف بررسی میزان سلامتی و رفع مصدومیت‌های احتمالی بازیکنان صورت می‌گیرد.

خبر دیگر از تیم ملی فوتبال عراق خط‌خوردن دروازه‌بان دعوت‌شده به اردوی قطر با تصمیم سرمربی اسلوونیایی است.

باسیل کورسیس، مدیر اداری تیم ملی فوتبال عراق با اعلام این خبر گفت: محمد صالح مجبل جایگزین فهد طالب در فهرست تیم ملی فوتبال عراق برای شرکت در اردوی آماده‌سازی قطر و جام ملت‌های 2019 آسیا شده است.

تیم ملی فوتبال عراق در گروه D جام ملت‌های 2019 آسیا که از 15 دی‌ماه سال جاری به میزبانی امارات آغاز می‌شود با تیم‌های ملی ایران، یمن و ویتنام قرار دارد.

حمایت عراق از نامزد قطری انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا

انتهای پیام/

R7858/P1361/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۶۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، احسان امینی و رضا افضلی دو مربی کرمانشاهی هستند که به اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان دعوت شدند.
هشتمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد پنجم تا  هفدهم  اردیبهشت در کمپ تیم‌های ملی کشتی در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی