Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:15:49 GMT

تیم البرز قهرمان رقابت های کشوری کونگ فو بانوان شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۷۱۰۷

تیم البرز قهرمان رقابت های کشوری کونگ فو بانوان شد

سنندج - ایرنا - رقابت های کشوری کونگ فو بانوان در سنندج شامگاه پنجشنبه پایان یافت که در نتیجه آن تیم البرز قهرمان و تیم های کردستان و اردبیل دوم و سوم شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در نتایج انفرادی و در وزن منفی 48 کیلوگرم شبنم نیک نژاد (کهکیلویه) اول، شیلان هاجری (کردستان) دوم شدند و مهسا عنایتی(اصفهان) و راضیه شریفی(بوشهر) به صورت مشترک به مقام سوم رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در وزن منفی 51 کیلوگرم زهرا فریور(اردبیل) اول، آتوسا جعفری(کردستان) دوم و رها مولایی(آذربایجان غربی) و ساحره گراونویان(اصفهان) به صورت مشترک سوم شدند.
در وزن منهای 54 کیلوگرم رویا مولابیگی(ایلام) اول و زهرا اصانلو(البرز) دوم شدند. در همین وزن رویا منصوری(آذربایجان غربی) و نگار آقایی(کردستان) به طور مشترک مقام سوم را به دست آوردند.
در وزن منهای 58 کیلوگرم نیز بهاره ندرخانلو(البرز) اول، سعیده محمدی(کهکیلویه و بویراحمد) دوم و شیوا کریمی(اصفهان) و رویا آموختن(قزوین) مقام سوم مشترک را کسب کردند.
در وزن منهای 62 کیلوگرم زهرا علیزاده(آذربایجان شرقی) اول، مهری محمدی(اردبیل) دوم و سیده زهرا مرادی(فارس) و معصومه مندمی(کردستان) به طور مشترک سوم شدند.
در وزن منفی 66 کیلوگرم مهدیه هاشمی(تهران الف) اول، زهرا بیات(تهران ب) دوم شدند. در همین وزن شیلان مولایی(کردستان) و زهره خسروانیان(فارس) به صورت مشترک مقام سوم را به دست آوردند.
در وزن منفی 71 کیلوگرم الهام میرسلیمی(البرز) اول، شادی کردی(کردستان ب) دوم و لیلا اسدی(زنجان) و زهرا هادی(اردبیل) به طور مشترک سوم شدند.
در وزن منفی 76 پریناز امجدیان(تهران) اول، هانیه همراهی(کرمان) دوم شدند و آرزو سقایی(اصفهان) و مونا شیخ الاسلام(کردستان) به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.
در وزن منفی 81 کیلوگرم ملیکا کُرد(البرز) اول، زهرا کریمی(اصفهان) و الهام عبدی(اردبیل) و نگین خسروی(کردستان ب) به صورت مشترک سوم شدند.
6108

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كونگ فو قهرماني كشور بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه

درپایان مسابقات کشوری شطرنج مجتبی ترازوی عدل از ارومیه به مقام قهرمانی دست یافت و مهدی صمدی فر از بناب و سینا صائمی از تبریز دوم و سوم شدند.

این مسابقات با شرکت ۱۶۱ ورزشکار در ۱۰ دور و به روش سوئیسی برگزار شد.

ورزشکاران استان‌های تهران، گیلان، خراسان رضوی، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی در این رقابت‌ها شرکت داشتند.

در پایان رقابت‌ها به هشت نفر اول جوایزی اهدا شد.

رقابت‌های شطرنج نکوداشت روز مراغه به مدت یک روز در خانه شطرنج سهند برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • رقابت منفی دلار نیما و بازار آزاد
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • پایان پیکار‌های ووشو جوانان دختر مازندران در بابلسر
  • رزمی ایرانی جایگاه قهرمان پرآوازه جهان را تصاحب کرد
  • کسب رتبه دو کشوری در شاخص بی دردی زایمان طبیعی
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • البرز رتبه دوم کشوری در شاخص‌های بی دردی زایمان طبیعی را کسب کرد
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه