Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه خدمات میدان نفتی Yantai Jereh چین موافقت کرد برای حل و فصل اتهامات مربوط به نقض تحریم‌های آمریکا علیه ایران، بیش از ۲.۷ میلیون دلار جریمه پرداخت کند.به گزارش بلاغ،وزارت خزانه‌داری آمریکا با اعلام این خبر، به ۱۱ مورد انتقال آشکار لوازم مربوط به میدان نفتی مانند قطعات یدکی و دستگاههای پمپ اشاره کرد و با توجه به این که گروه Yantai Jereh به نقض تحریم‌های آمریکا اقرار نکرده بود، آن را یک مورد آشکار خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش رویترز، در اطلاعیه‌ای که در وب سایت وزارت خزانه‌داری آمریکا منتشر شده، آمده است: نقض آشکار تحریم‌ها شامل صادرات یا صادرات مجدد، تلاش برای صادرات یا صادرات مجدد کالاهای ساخت آمریکا برای کاربران نهایی در ایران از طریق چین بوده است.

منبع: ایسنا

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرتصمیم خشن آمریکا پاسخ خشن‌تر جمهوری اسلامی را به دنبال خواهد داشت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان حسن هانی‌زاده کارشناس مسائل بین‌الملل درباره ادعای «آبرام پیلی» نماینده ویژه وزارت امور خارجه آمریکا در امور ایران درخصوص اعمال فشار واشنگتن بر پاناما برای ممانعت استفاده کشتی‌های تحریم شده ایران از پرچم این کشور اظهار کرد: این مواضع نشانه ضعف و شکست آمریکا برابر ایران در حوزه تقابل دریایی است. واشنگتن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مانع صادرات نفت ایران شود.

او افزود: حضور قدرتمندانه ایران در اقیانوس‌ها خشم آمریکا را برانگیخته و این کشور به سمت اتخاذ تصمیمات جدیدی برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران رفته و البته باید بداند که هرتصمیم خشنی عکس‌العمل خشن‌تر جمهوری اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

هانی‌زاده متذکر شد: طبق قوانین بین‌المللی پاناما اجازه دارد پرچم خود را در اختیار کشورهای دیگر قرار دهد و مقامات کاخ سفید با پاسخ منفی پاناما برای تحریم ایران مواجه خواهند شد.

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: اگر آمریکا بخواهد با استفاده از زور مانع تردد و عبور کشتی‌های ایران بشود جمهوری اسلامی پاسخ درخوری به این کشور خواهد داد و محدودیت‌هایی را برای آمریکا در حوزه دریا ایجاد خواهد کرد.

کد خبر 839668 برچسب‌ها ایران و آمریکا خبر ویژه

دیگر خبرها

  • AFC سیاوش یزدانی را نقره داغ کرد؛ ۱۰۰۰ دلار جریمه بابت اخراج برابر الهلال
  • AFC، سیاوش یزدانی را نقره داغ کرد؛ ۱۰۰۰ دلار جریمه بابت اخراج برابر الهلال
  • جریمه شکارچی گراز در رضوانشهر
  • الگری: ولاهوویچ بابت اخراجش جریمه می‌شود
  • هرتصمیم خشن آمریکا پاسخ خشن‌تر جمهوری اسلامی را به دنبال خواهد داشت
  • افزایش استفاده از تراشه‌های بومی در خودروهای برقی چینی
  • بیانیه گروه 7 درباره انتقال موشک بالستیک از ایران به روسیه/ بیانیه ارتش آمریکا درباره حملات انصارالله یمن در دریای سرخ/ اعلام تحریم‌های جدید آمریکا در ارتباط با ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا در ارتباط با ایران
  • جزئیات مهم از دومین اقدام آمریکا علیه ایران در ساعات گذشته | ادعا درباره سپاه قدس و یمن | سعید الجمال و پوریا میردامادی کیستند؟
  • آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع کرد + جزئیات | این تحریم‌ها ۳فرد و ۴نهاد را هدف گرفته است