Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@14:46:27 GMT

نسل بعدی آیفون‌ها سبک‌تر و باریک‌تر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۹۱۰۶

نسل بعدی آیفون‌ها سبک‌تر و باریک‌تر می‌شود

شواهدی که از سوی زنجیره تامین شرکت اپل بدست آمده و منتشر شده حاکی از آن است که نسل بعدی گوشی های آیفون ۲۰۱۹ سبک تر و باریک‌تر از نسخه‌های قبلی خواهند بود.

به گزارش ایسنا، تازه‌ترین گزارش‌ها نشان می‌دهد که حداقل یکی از گوشی‌های آیفون مدل ۲۰۱۹ تحت تاثیر نمایشگر جدید اولد ترکیب شده با ماژول تاچ، سبک‌تر و باریک‌تر از مدل‌های قبلی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران، اپل معمولا تغییر و تحولات ظاهری کمی در گوشی‌های خود ایجاد می‌کند، اما حالا به نظر می‌رسد که این غول تکنولوژی به منظور جلب نظر و رضایت خیل عظیمی از کاربرانش می‌خواهد از نمایشگر اولد (OLED) لمسی و یکپارچه اپل استفاده کند که ساختار متفاوتی با صفحه نمایش‌های بکار رفته در گوشی‌های آیفون کنونی دارد. بدین ترتیب انتظار می‌رود این فناوری جدید در نمایشگر تغییرات جدیدی را در ظاهر، سایز و وزن آیفون‌های ۲۰۱۹ ایجاد کند و بواسطه آن تصور می‌شود حداقل یکی از آیفون‌های معرفی و عرضه شده در سال آینده میلادی باریک تر و سبک تر از نسخه های قبلی باشد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در وب سایت TechRadar، سامسونگ وظیفه تامین نمایشگر های اولد لمسی و یکپارچه اپل را برای گوشی های آیفون برعهده گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آيفون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۹۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع تست‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل بعدی چین

تلویزیون دولتی چین گزارش داد امروز چهارشنبه آزمایش‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل‌بعدی این کشور را که سومین و پیشرفته‌ترین ناو هواپیمابر آن است، به اجرا گذاشته است.

به گزارش ایسنا، شبکه تلویزیونی «سی.سی.تی.وی» چین گزارش کرد شروع آزمایش دریایی این ناو مشهور به ناو هواپیمابر «فوجیان» توسط نیروی دریایی چین حدود دو سال بعد از نخستین رونمایی پکن از این ناو در ژوئن ۲۰۲۲ اتفاق می‌افتد.

به نوشته خبرگزاری رویترز، ناو هواپیمابر فوجیان که کاملا به صورت بومی و داخلی طراحی و ساخته شده، پیشرفته‌تر و بزرگتر از ناوهای هواپیمابر دیگر ارتش چین شامل ناو «شاندونگ» که در اواخر ۲۰۱۹ شروع به کار کرده و همچنین اولین ناو هواپیمابر این کشور یعنی ناو «لیائونینگ» که توسط پکن در سال ۱۹۹۸ به صورت دسته دوم از اوکراین خریداری شد، است.

توسعه ناو هواپیمابر «فوجیان» در راستای برنامه چین برای تقویت ارتش این کشور، یکی از محوری‌ترین برنامه‌های «شی جین‌پینگ»، رئیس جمهور چین برای تبدیل کردن پکن به یک قدرت نظامی برجسته در منطقه و تبدیل نیروی دریایی چین به یک به اصطلاح «نیروی دریایی آب‌های آبی» که قادر به قدرت‌نمایی در فواصل خیلی دورتر از سواحل چین باشد، است.

نام این ناو برگرفته از استانی در چین است که روبروی جزیره تایوان واقع است. این ناو به فن‌آوری‌های پیشرفته‌ای همچون پرتابگرهای الکترومغناطیس پیشرفته مجهز است.

ناو هواپیمابر مذکور قبل از اجرای آزمایشات دریایی در کارخانه ساخت کشتی «جیانگنان» شهر «شانگهای» مستقر بود و در آنجا تحت آزمایشاتی قرار گرفت. شبکه تلویزیونی «سی.سی.تی.وی» گزارش داد که ناو فوجیان روز چهارشنبه در ساعت هشت صبح به وقت محلی  به آب انداخته شد.

آزمایشات دریایی یک مرحله قبل از شروع رسمی خدمت در نیروی دریایی چین است و انتظار می‌رود این مرحله بالغ بر یک سال طول بکشد. ناو شاندونگ قبل از آنکه رسما وارد خدمت شود ۹ مرحله مورد آزمایش‌های دریایی قرار گرفت.

این آزمایش همزمان با بروز تنشی دیگر میان کشتی‌های فیلیپین و چین در دریای چین جنوبی اتفاق افتاد. فیلیپین امروز چهارشنبه اعلام کرد گارد ساحلی چین با دو کشتی فیلیپینی در مسیر عزیمت به ناحیه کم عمق «اسکاربورو شول» با سلاح آب‌پاش برخورد کرده است.

روزنامه انگلیسی «چاینا دیلی» به نقل از نیروی دریایی چین نوشت، آزمایش دریایی ناو هواپیمابر فوجیان با هدف ارزیابی ثبات و قابل اتکا بودن عملکرد سامانه‌های پیشران و برق الکتریک این ناو انجام شد.

این روزنامه در گزارش خود تصریح کرد این ناو در زمره «یکی از مهم‌ترین تجهیزات نظامی» که چین در دست توسعه قرار داده، محسوب می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختلال آلارم کاربران آیفون را کلافه کرد
  • شروع تست‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل بعدی چین
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)