Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عباس پاپی زاده اظهار داشت: افتتاح این مرکز را به کارگران عزیز تبریک عرض می کنم و امیدوارم بتوانیم برای جامعه کارگران در ادامه، کارهای مفیدی انجام دهیم.

وی با خیرمقدم به علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر، از تلاش های قربان درویشی دبیر اجرایی خانه کارگر خوزستان و علینژاد مسئول خانه کارگر دزفول، تقدیر نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاپی زاده گفت: دزفول یک شهر خیلی صنعتی نیست و بیشتر به فعالیت کشاورزی می پردازد که متأسفانه کارگران این بخش چندان مورد حمایت قرار نمی گیرند، حتی در روزهای بارانی با نامناسبترین وسیله در محل کار حاضر می شوند و حداقل های سیاست های حمایتی در خصوص آنان اجرا نمی شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: علیرضا محجوب برای پیگیری مطالبات کارگران استان خوزستان بخصوص کارگران نیشکر کارون، در مجلس اقدامات موثری انجام داده و با جدیدت به ما برای احقاق حقوق کارگران خوزستان، کمک می کند.

پاپی زاده بیان داشت: واگذاری شرکت نیشکر کارون متوقف شده، زیرا از اول نحوه واگذاری آن اشتباه بود، باید کارگران در این واگذاری ذی نفع باشند.

وی افزود: در حال حاضر 800 نفر در کارخانه فولاد مشغول به کار هستند و در فاز بعدی 300 نفر نیز جذب خواهند شد که در پایان حدود 1400 نفر استخدام این شرکت خواهند شد.

پاپی زاده به معضلات و اقدامات انجام شده برای رفع آن در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: در این حوزه نیز اشتغالزایی خوبی صورت خواهد گرفت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پاپی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۹۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید

ایسنا/خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از بهره‌برداری باند دوم پل هادی آباد به جنگیه در شهرستان کارون خبر داد.

محمد جولانژاد امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باند دوم و روشنایی پل هادی آباد به جنگیه شهرستان کارون با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: پل هادی آباد شهرستان کارون به طول ۳۰۰ متر است که پروژه تکمیل آن شامل اجرای عرشه، اجرای پیاده‌رو، اجرای جانپناه و هندریل، اجرای روکش آسفالت و اجرای روشنایی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان مدت زمان اجرای این پل را ۶ ماه برشمرد و گفت: پایان اجرای این پروژه به منظور تردد ایمن اهالی منطقه بسیار حائز اهمیت بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد
  • مراکز خدمات رسان تفریحی کارگران افزایش می‌یابد
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از مطالبات جدی خانه کارگر است
  • موفقیت‌های فولاد اکسین با دستان کارگران گره خورده است / امانت فولاد اکسین را به دست آیندگان برسانیم
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • حرکت آزادانه و شجاعانه دانشجویان غربی قابل تحسین است
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • آمادگی استان جهت واگذاری زمین به کارگران دارای شرایط