Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@16:16:13 GMT

گرگ گرسنه در یک واحد دامداری گرفتار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۰۷۱۱

گرگ گرسنه در یک واحد دامداری گرفتار شد

رئیس اداره محیط زیست اردستان گفت: ماموران محیط زیست یک قلاده گرگ گرفتار شده را به دامان طبیعت بازگردانند.

محمد عباسی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: یک گرگ پس از ورود به دامداری و حمله به گله‌ای گوسفند در محله فهره اردستان تعداد هفت گوسفند را تلف و تعدادی را زخمی کرده و در زمان فرار در واحد دامداری گرفتار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به محض اطلاع از این موضوع با هماهنگی اداره کل، اکیپ بی‌هوشی به شهرستان اعزام شد و با استفاده از تجهیزات بیهوشی توانستند این حیوان وحشی را از محل خارج و به دامان طبیعت برگردانند.

رئیس اداره محیط زیست اردستان در خصوص اعتراض شهروندان در خصوص کمبود امکانات اداره محیط زیست اردستان در خصوص وسایل بیهوشی حیوانات وحشی گفت: اداره شهرستان تجهیزات اولیه را برای مواقع اضطراری را دارد ولی برای این گونه موارد به دلیل این‌که حساسیت و الزامی نداشت از اداره کل با تجهیزات کامل‌تر درخواست کمک کردیم.

عباسی با اشاره به این‌که به کرار گزارشات مردمی در خصوص وجود گرگ را در منطقه داریم، افزود: مهم‌ترین دلیل ورود گرگ به شهر و محل زندگی مردم موضوع تغذیه است. هم‌چنین موضوع پسماند و وجود مواد غذایی رها شده در محدوده شهر می‌تواند باعث جذب حیوان وحشی شود.

وی با بیان این‌که اداره محیط زیست برای جلوگیری از ورود گرگ و حیوانات وحشی به شهر نمی‌تواند اقدامی کند، خاطرنشان کرد: از دامداران تقاضا می‌کنیم حفاظت فیزیکی از دامداری‌های خود را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن گفت: هزار متر مربع از اراضی ملی در منطقه گشت رودخان رفع تصرف شد.

علیرضا حسین زاده بابایی همچنین از تخریب چند بنای غیر مجاز ساخته شده در این زمین‌ها خبر داد و افزود: با باز پس گیری این زمین‌ها ۲ متصرف به مراجع قضایی معرفی شدند. 

وی با اشاره به اینکه ارزش این زمین‌ها در این منطقه حداقل متری ۸ میلیون تومان است، افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فومن برای صیانت از عرصه‌های طبیعی و ملی شبانه روز در حال گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت هستند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن از شهروندان و دوستداران محیط زیست خواست: در صورت مشاهده تخریب، تصرف و آلودگی محیط زیست موارد را در اسرع وقت به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • نجات جوجه جغد‌هایی که به بیرون لانه پرتاب شده بودند + فیلم
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • نجات جوجه جغد‌ها در پاسارگاد
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود
  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است
  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان