Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی، امام جمعه شهرستان تربت جام  در جلسه هماهنگی روز وحدت حوزه ودانشگاه در موسسه آموزش عالی وحدت که  با حضور ائمه جمعه تشیع وتسنن ،معاون فرماندار،مدیران حوزه های علمیه تشیع وتسنن و ۶ دانشگاه شهرستان تربت جام  بر گزار شد گفت: دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه با هدف گفتمان وتعامل این دو مرکز تاثیر گذار تصویب شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام دکتر طاهری گفت :روز وحدت حوزه ودانشگاه از یادگارهای ارزشمند امام راحل است که باید مصادیق این وحدت تبین و راهکارهای کمک این مراکز مهم به رفع مشکلات جامعه و همکاری وتعامل بیشتر بهم مورد بررسی و تبادل نظر قرار بگیرد.

مولوی شرف الدین جامی الاحمدی، امام جمعه اهل سنت تربت جام نیز با تاکید بر اهمیت وحدت حوزه و دانشگاه افزود : جای تردید نیست که برای از بین بردن سیاست های تفرقه انگیز دشمنان اسلام، مخصوصاً در مناطق تلفیقی، دو مغز متفکر جامعه، حوزه و دانشگاه ،میتوانند برای حفظ عزت و بالندگی نقش مهمی را ایفا کنند.

وی گفت : باید این مساله برای همه حوزویان و دانشگاهها به یک دغدغه اصلی تبدیل شود و با بهره گیری از نخبگان، اساتید دانشگاهی ، حوزوی وتحقیقات میدانی و ارائه راهکارهای اساسی یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری را جامعه عمل بپوشانیم .

در این جلسه مدیران حوزه های علمیه تشیع وتسنن و مسئولین دانشگاههای حاضر در جلسه ،دیدگاههای خود رابرای راهکارهای اجرایی راه اندازی این دبیرخانه و برنامه های روز وحدت حوزه ودانشگاه در ۲۷ آذر ماه مطرح کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مشهد شیعه سنی تربت جام دبیرخانه حوزه دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره سراسری تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی فراخوان داد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجوی متقاضی، صرفاً میتواند در یکی از بخش‌های جشنواره (بخش صحنه‌ای و بخش نمایشنامه نویسی) یا به عنوان کارگردان حاضر شوند (به غیر از بخش نمایشنامه نویسی)

جشنواره دارای ۲ بخش رقابتی است:
الف: بخش رقابت دانشجویان هنر‌های نمایشی (این بخشِ بر کارخلاق  و ایده‌های اجراییِ نوین و تجربی تاکید دارد)
ب: بخش رقابت دانشجویان سایر رشته‌ها 

دانشجویان متقاضی در هنگام ثبت نام، ملزم هستند گواهی اشتغال به تحصیل، مجوز نویسنده، مترجم و ناشرِ اثر پیشنهادی خود را در به دبیرخانه جشنواره ارائه کنند.  
پس از اعلام نتایج اولیه، هرگونه تغییر در شرایط درخواستی تنها با هماهنگی و موافقت دبیرخانه امکان پذیر است.

ستاد برگزاری جشنواره سراسری تئاتر دانشگاه آزاداسلامی به هر یک از آثار منتخب، کمک هزینه پرداخت خواهد کرد.

برای ثبت نام آثار خود را تا ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ به نشانی    https://eas.iau.ir/fa/form/۲۸    ارسال کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تماس ۷۳۶۸۱۶۸۹ -۰۲۱ تماس گرفته و یا به نشانی پیام‌رسان ما در بله bashgahe_roshd@ مراجعه کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشنواره سراسری تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی فراخوان داد
  • انتقال دبیرخانه دائمی مُد زاگرس به لرستان
  • عوامل شیوع بیماری آسم و راهکارهای درمان
  • شناسایی حدودسه هزار و ۸۰۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج
  • رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد
  • حوزه و دانشگاه دو نهاد فاخر علمی و فرهنگی در عرصه بین‌الملل
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • نشست هیات عالی شورای وحدت برگزار شد
  • آماده همکاری مشترک مطالعاتی با دانشگاه محقق اردبیلی هستیم
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی