Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام اینکه رومینگ بین اپراتورها در روستاها با موفقیت انجام شده است، از اتصال بیش از ۶ هزار روستا به پهن باند تا پایان سال خبر داد. ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲ اجتماعی علم و تکنولوژی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران پویا؛ مهرداد ترابیان در جلسه تکمیل پوشش رومینگ تلفن همراه استان‌ها با اعلام اینکه رومینگ بین اپراتورها در روستاها با موفقیت انجام شده است، اظهار کرد: تا پایان خرداد، روستاهای تحت پوشش WLL به شبکه همراه اول می‌پیوندند و براساس اولویت، پوشش جمعیتی به نسل‌های سوم و چهارم همراه ارتقا خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پروژه فاز دوم طرح توسعه پهن باند روستایی با سرعت قابل قبول در حال انجام است و تا پایان سال بیش از شش هزار روستا به پهن باند متصل خواهند شد.

دسترسی به اینترنت در روستاها همانند تلفن ثابت می‌شود

مدیر‌کل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه طرح توسعه فیبرنوری روستایی با همکاری اپراتورها در ماه آینده آغاز می‌شود، عنوان کرد: به زودی گزارش عملکرد یک‌ساله وزارت ارتباطات درباره توسعه روستاها براساس شاخص‌های توسعه ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

R1012190/Psaadati/S2,1313/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت ارتباطات

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ارتباطات وزارت ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد

مصطفی ملکی صادقی گفت: حدود ۶ هزار کیلومتر راه روستایی در استان وجود داردکه در حال حاضر ۷۰درصد این مسیر‌ها آسفالته، ۱۶درصد شوسه و ۱۴ درصد خاکی می‌باشد.

وی اظهار داشت: سال گذشته نیز با هدف توسعه راه‌های روستایی، محرومیت زدایی و افزایش ایمنی در این محورها، عملیات آسفالت ۸۷ کیلومترانجام شد و امسال نیز اجرای آسفالت برای ۷۰ کیلومتر در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به هزینه کرد ۲ هزار و ۵۵۰ میلیاد ریال برای آسفالت ۸۷ کیلومتر راه روستایی استان در سال گذشته تصریح کرد: علاوه بر این، پارسال ساخت و زیرسازی ۹۳ کیلومتر راه روستایی در استان لرستان انجام شده است.

ملکی صادقی ادامه داد: در مجموع پارسال ۲۰ روستای استان از راه آسفالته بهره‌مند شدند و امسال نیز مطابق قانون برنامه ششم توسعه، آسفالت راه‌های روستایی برای روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان در اولویت قرار دارد.

وی مهمترین مانع در طرح آسفالت راه‌های روستایی را کمبود اعتبار برشمرد و افزود: در مواقعی نیز معارضان محلی مانع انجام طرح می‌شوند که انتظار می‌رود برای توسعه روستا و ایمنی تردد اهالی، در فروش زمین و همکاری با راهداری اهتمام داشته باشند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند
  • هفت میلیون خانوار به شبکه فیبر نوری متصل هستند
  • از همه منابع برای تامین آب پایدار در روستاها استفاده شود
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • درخواست مجدد برای بازگشایی گوگل پلی توسط وزارت ارتباطات
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • ۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود