Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ امام جمعه اشکذر با اشاره به سالروز شهادت شهید مفتح گفت: این روز را روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری کردند تا این دو نهاد در کنار هم برای پیشرفت و توسعه کشور در زمینه‌های مختلف هم گام و هم راستا باشند.

وی به دیدار خانواده شهدا با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: دشمن در حال تلاش است تا سیاست‌های جدیدی را در سال جدید علیه ملت ایران به کار بگیرد و ما باید تلاش کنیم تا بهانه به دست دشمنان ندهیم که آن‌ها بخواهند از این فرصت بر علیه کشور جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اشکذر ترویج روحیه ایثار و شهادت را از معجزات دوران انقلاب و دفاع مقدس دانست و گفت: همین روحیه عامل موفقیت ما در دوران دفاع مقدس بود و باید تلاش کرد تا این روحیه امروزه هم در جامعه ترویج یابد.

حجت الاسلام طالبیان به حمله‌های رژیم آل سعود علیه مردم بی گناه یمن اشاره و خاطر نشان کرد: عربستانی‌ها در این کشور در مقابل مقاومت مردم یمن شکست خوردند و به همین خاطر آمریکایی به دنبال برقراری صلح بین این دو کشور هستند تا بخواهند خود را صلح محور معرفی کنند و مردم یمن باید نسبت به این توطئه جدید آگاه باشند و فریب حربه و نیرنگ این توطئه را نخورند.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه اشکذر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز دوشنبه در نشست با فرماندهان فراجای استان لرستان، اظهار داشت: استان لرستان، استانی امن و فعال با مشارکت مردم است.

وی با اشاره به اینکه تعامل مردم و پلیس، عامل موفقیت پلیس است، افزود: تحقق اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود و در این راستا بر اساس گزارش‌های اعلام شده در لرستان فرایند خوبی وجود دارد.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و صحنه‌هایی که از خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا منتشر شده است، افزود: رفتار پلیس آمریکا نسبت به دانشجویان، استادان و فیلسوفانشان بدترین رفتار انسانی است و این در حالی است که جامعه امنیتی ما با حضور مردم ایجاد امنیت می‌کنند.

کد خبر 6091973

دیگر خبرها

  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد