Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد درگفتگو با  خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز مهاباد،گفت: تیم والیبال نوجوانان کوردبال مهاباد فردا از ساعت  ۱۷ به مصاف حریف خود در قزوین  می‌رود.

وی با اشاره به اینکه جلسه هماهنگی و قرعه کشی مسابقات لیگ دسته اول نوجوانان قهرمانی باشگاههای‌کشور با حضور ناظر فدراسیون و نمایندگان تیم‌ها و مسئولین برگزار کننده این مسابقات برگزار شد، افزود: بر اساس قرعه کشی انجام شده امروز دو تیم کرمانشاه و اصفهان ساعت ۱۵ با هم مسابقه می‌دهند و دومین مسابقه بین دو تیم قزوین و مریوان در ساعت ۱۷ برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی پور ادامه داد: تیم والیبال جوانان مهاباد با کسب ۴ امتیاز در پله سوم این رقابت‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/ه

مسابقه تیم والیبال کورد بال مهاباد در مسابقات لیگ دسته یک والیبال کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی

به گزارش "ورزش‌ سه"، روز گذشته قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی برگزار شد، اما یکی از مسابقات برگزار شده در این مرحله حسابی از نظر داور جنجالی بود و مجتبی سرآسیایی سرمربی نارنجی‌پوشان تهرانی در کنفرانس خبری پس از پایان مسابقه به شدت نسبت به این موضوع معترض شد.

ویدئو: کارشناسی داوری ملوان - سایپا

او معتقد بود پنالتی اعلام شده برای ملوان درست نبوده و به دلیل تمارض‌های پرتعداد بازیکنان این تیم در محوطه جریمه از سوی هیوا خسروی اعلام شده است. جالب اینکه هر سه کارشناس داوری برنامه فوتبال برتر علی خسروی، یدالله جهانبازی و رضا سخندان نیز با اعلام پنالتی به سود ملوان مخالف بودند و هر سه کارشناس تصمیم تیم داوری را اشتباه ارزیابی کردند.

به هر ترتیب سایپا در این مسابقه بازنده شد و تیم فوتبال ملوان طبق قرعه برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات باید در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان برود.

دیگر خبرها

  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا