Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما امام جمعه ساری در خطبه های امروز این شهرستان با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی همواره به دنبال ایجاد تفرقه و نفاق در میان مردم هستند گفت : وحدت مهمترین عامل توانمندی و اقتدار امت اسلامی است و مسلمانان باید با اتحاد ، هوشیاری و آگاهی کامل ، نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از خانواده های شهدا افزود : رهبری با دعوت مردم و جوانان و همچنین مسئولان به بیداری و هوشیاری در مقابل توطئه های جبهه استکبار و در رأس آن آمریکا ، بر تلاش برای تقویت اقتصاد کشور و تولید ملی تاکید کردند .

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه سخنان رهبری نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب کرد گفت : امروز جوانان مؤمن و انقلابی با احساس مسئولیت و شجاعت ، در مقابل دشمنان نظام می ایستند و به استقبال شهادت می روند.

خطیب جمعه ساری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تاکید بر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: اینکه ملت ایران در طول 40 سال گذشته همواره در مقابل قدرتمندان ظالم ایستادگی کرد به دلیل اعتقاد به شهادت و این سرنوشت افتخارآمیز است.

وی با بیان اینکه حمله تروریستی در چابهار تاثیری بر روحیه ملت ایران اسلامی ندارد، افزود :حفظ اتحاد و وحدت داخلی در حقیقت دفاع از شرافت کشور است و مردم باید مسوولان را در راه خدمت به جامعه همراهی کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نماز جمعه ساری خطبه وحدت هوشیاری مسلمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها

در یک نظرسنجی جدید، تعداد بیشتری از آمریکایی‌ها نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۴ را در مقایسه با رقیب دموکراتش در موضوعات اقتصاد و تورم قابل اعتماد دانستند.

به گزارش مشرق، آمریکایی‌ها در نظرسنجی جدید ای‌بی‌سی نیوز/ایپسوس اقتصاد و تورم را از موضوعات اصلی برشمردند و ۸۸ درصد آن‌ها گفتند اقتصاد در تصمیم‌گیری برای رأی دادن به چه کسی مهم است و ۸۵ درصد نیز همین نظر را در مورد تورم داشتند.

در این نظرسنجی ۴۴ درصد گفتند به ترامپ برای مدیریت تورم اعتماد دارند، در حالی که ۳۰ درصد همین نظر را درباره بایدن داشتند. درصد قابل توجه‌ای (۲۵ درصد) هم گفتند که به هیچ یک از این دو نفر در این موضوع اعتماد ندارند.

چهل و سه درصد (۴۳%) از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفتند که وضعیت مالی آن‌ها از زمان ریاست‌جمهوری بایدن بدتر شده، ۴۰ درصد گفتند که تقریباً همان وضعیت را دارند و ۱۶ درصد هم گفتند که وضعیت بهتری دارند.

پرسش درباره رقابت فرضی بایدن و ترامپ هم در این نظرسنجی نشان داد رقابت همچنان بین این دو نفر نزدیک است.

ترامپ حمایت ۴۶ درصدی و بایدن ۴۴ درصدی را در بین همه شرکت‌کنندگان به دست آورد، اما در بین رای‌دهندگان ثبت‌نامی (که احتمال رای دادنشان بیشتر است) وضع بایدن بهتر بود و از حمایت ۴۶ درصدی در مقابل ۴۵ درصد ترامپ برخوردار شد.

این نظرسنجی با شرکت دو هزار و ۲۶۰ آمریکایی بین ۲۵ تا ۳۰ آوریل (ششم تا ۱۱ اردیبهشت) انجام شد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • دو عامل کاهش مشارکت در دور دوم انتخابات
  • تب و تاب لیست‌های انتخاباتی در واپسین ساعات مجاز تبلیغات
  • وحدت اسلامی؛ راهکار مقابله با توطئه دشمنان/ لزوم تمسک مسلمانان به قرآن کریم و مساجد
  • دیپلماسی حج‌محور با رویکرد ابراهیمی به حج
  • تاکید المشاط بر آگاهی و وحدت یمنی‌ها در برابر توطئه دشمنان
  • نشست هیات عالی شورای وحدت برگزار شد
  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند