Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-08@03:17:23 GMT

کافه ای عجیب در ژاپن با گارسون های عجیب تر+عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۱۹۷۱

کافه ای عجیب در ژاپن با گارسون های عجیب تر+عکس

رکنا: کافه ای عجیب در ژاپن ربات های پیشخدمت را به عنوان گارسون استخدام کرده است.

یکی از عجیب ترین ها در کشور پیشرفته و همیشه پیشتاز ژاپن ، کافه ای که در آن در کمال تعجب افرادی به عنوان پیشخدمت کار می کنند که دچار فلج کامل شده و توان حرکت ندارند.

کافه ای ژاپنی یک روش برای استفاده از افراد با بدن کاملا بی حس و فلج به عنوان پیشخدمت پیدا کرد

روبات های پیشخدمت یک مفهوم جدید در حوزه فن آوری نیستند ، آن ها قبلاً در چندین کافه مانند رستوران ناعولو در نپال مورد استفاده قرار گرفته بودند، که سه نفر از خدمه انسان نما به نام "جینجرز" را استخدام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، یک استارت آپ به نام اوری لب، این مفهوم را به سطح جدید نشان داده است.

این ماه یک کافه به نام داون ور بتا در توکیو ژاپن به مدت دو هفته افتتاح شد. آنها از ربات های مرکز اورالی لب به عنوان پیشخدمت برای مشتریان و اکثر قسمت های کافه استفاده کرده اند، و همه ربات ها از راه دور توسط افراد معلول کنترل می شوند، زیرا تنها هدف کمک به افراد معلول و کسب استقلال Esteghlal بیشترشان در زندگی آنهاست.

10 نفر در این کافه کار می کردند و این کارکنان از بیماری هایی مانند آمیتروپیک اسکلروز جانبی (ALS) و دیگر آسیب های طناب نخاعی رنج می برند. آن ها یک روبات 4 فوتی به نام اوریهیم-دی را از خانه شان کنترل می کردند که حدود 1000 ین (9 دلار) برای هر ساعت پول می گرفتند. ربات ها با کمک کامپیوتر کنترل می شدند که حرکات چشم مردم را ردیابی می کردند.

پیشخدمت های فلج

به آن ها اجازه داده شد تا ربات ها را حرکت دهند، آن ها را وادار به برداشتن اشیا کنند و حتی با مشتریان صحبت کنند.کنتارو یوشیفوجی، مدیر عامل آزمایشگاه اوری، گفت:"به طور کلی، افراد معلول توانایی استفاده از این ربات ها به عنوان"پروکسی" را داشتند. من می خواهم دنیایی بسازم که در آن افرادی که نمی توانند حرکت کنند، بتوانند کار کنند."

با این حال این کافه، همانطور که از نامش پیداست تنها در مرحله بتا، دو هفته است. سازندگانش هنوز در حال جمع آوری سرمایه هستند تا این کافه را برای همیشه برای سال 2020 باز کنند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز پزشک هوسباز به یک زن جوان در مطب +عکس این مرد جوان علاقه زیادی به همخوابی با زنان بی جان دارد ! +عکس زنم سرش با مرد دیگری گرم بود / سرش را بریدم ! +عکس اعتراف شیطانی 4 شرور به قتل بی رحمانه دختر 14 ساله + عکس جنجال دست درازی مرد متاهل به زن مسافر در هواپیما +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دستگیری رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در قم دختر بچه هندی از پدر فریبکارش شکایت کرد +عکس له شدن سر مرد صافکار زیر خودروی پراید من 6 نوزادم را کشته‌ام، ولی ۸ سال زندان زیاد است ! / مادر بی رحم اعتراف کرد +عکس بلای هولناکی که دختر 12 ساله بر سر دوستش در جنگل آورد / مرد بلند قد چه نقشی داشت !+ عکس +16 تصادف زنجیره ای و خونین در گچساران +عکس کشف جسد کودک 22 ماه در حوالی بیمارستان کودکان مرگ عجیب و ناگهانی مرد جوان با اصابت سنگی بی هدف + تصویر قتل پسر 14 ساله در جشن عروسی +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: عجیب ترین ها استخدام استقلال Esteghlal ژاپن عکس عجیب استخدام کافه عکس زن مرد فیلم زندگی صبح فضای مجازی قتل ایران عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ساخت پوست الکترونیکی با قابلیت تقلید دقیق رفتار پوست انسان

محققان دانشگاه تگزاس در آستین (پایتخت این ایالت)، موفق به ساخت نخستین پوست الکترونیکی قابل کشش در جهان شدند. این نوآوری به ربات‌ها امکان می دهد همان دقت لمسی پوست انسان را داشته باشند و کارهایی را انجام دهند که به دقت و کنترل دقیقی نیاز دارد. تولید این پوست، راه را برای نسل جدیدی از ربات‌ها با حساسیت و واکنش های شبیه انسان هموار می‌کند.

دریافت 21 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: مریم غلامی

دیگر خبرها

  • ربات اپتیموس در کارخانه تسلا مشغول به کار شد
  • حمامی که کافه کتاب شد
  • (ویدئو) پوست الکترونیکی که دقت لمس آن درست مانند پوست انسان است!
  • چرا اظهارات بایدن برای هند و ژاپن غافلگیرکننده بود
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور
  • ربات‌های حلزونی برای عملیات نجات و حرکت روی سیارات
  • ساخت پوست الکترونیکی با قابلیت تقلید دقیق رفتار پوست انسان + فیلم
  • شانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • ویدیو/ ساخت پوست الکترونیکی با قابلیت تقلید دقیق رفتار پوست انسان