Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان نهاوند با توصیه به تقوای الهی و ترک محرمات، گفت: عمل به این مهم خود می‌تواند سعادت انسان را به همراه داشته باشد چراکه در دوران قبل از انقلاب اسلامی افراد مؤمنی بودند که باتحمل شکنجه‌های سخت تن به ذلت نمی‌دادند و حاضر نبودند علیه مملکت و امام خود حرفی بزنند لذا شهادت و ایثارگری این عزیزان موجب شد درخت انقلاب از ابتدا قدرتمند باشد و توطئه‌های دشمن در این مدت بی‌اثر باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در دوران جنگ عراق و ایران، آمریکا ۴۰ فروند هواپیما به عراق داد، گفت: نماز و عبادت موجب پیروزی ایران اسلامی شد چراکه آنان در آن زمان از طرف کشورهای مختلف تادندان‌مسلح بودند.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به مجاهدت‌های مدافعان حرم، گفت: امروز که ۴۰ سال از انقلاب گذشته و جوانانی که نه امام را دیدند و نه انقلاب را در برابر فتنه جهانی داعش ایستادند و شکست دادند و توانستند ریشه داعش را خشک کنند.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) دانشگاه و حوزه را دو مرکز برای همه پیشرفت‌های کشور دانستند، لذا اگر دانشگاه در تخصص خودش و حوزه هم در مسائل اخلاقی دست‌به‌دست هم دهند می‌تواند دنیا و آخرت را بسازند.

حجت‌الاسلام مغیثی با اشاره به رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری، گفت: گفت: ایشان فرمودند نقشه آمریکا برای مقابله با ایران لو رفته آمریکا می‌خواهد ایران را ازنظر اقتصادی، سیاسی و روانی تحت‌فشار قرار دهد آما همه ما و مردم و مسئولین خود را برای مقابله آماده کرده‌اند.

وی با بین اینکه آنان می‌خواستند کار انقلاب را در تابستان و دی‌ماه و آبان ماه امسال تمام کنند، گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند تابستان داغی که دلشان را خوش کرده بودند از همیشه آرام‌تر بود لذا اگر مسئولین و مردم دست‌به‌دست هم دهند برای مقابله با آمریکا قطعاً آمریکا هیچ غلطی نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام مغیثی، گفت: مسئله دیگر این‌که رهبر معظم انقلاب فرمودند حوزه و دانشگاه دو شعبه از موسسه علمی و دینی برای هدایت و جامعه است لذا دانشگاه و حوزه رسالت‌هایی دارند که اگر متحد شوند می‌توانند معجزه کنند گرچه دشمن همواره به دنبال جدایی بوده نه دانشگاه بی‌دین است و نه حوزه مرتجع است چراکه انقلاب را به ثمر نشاند.

وی افزود: امروز باید مراقب باشیم دشمنی که از درب بیرون کردیم از پنجره وارد نشود، دشمن اعلام کرد سال ۹۷ چه‌کارها مه می‌کنیم لذا باید مراقب باشید و پیشاپیش دشمن‌شناس باشیم و توطئه‌های آنان را پیش‌بینی کنیم چراکه توصیه قران است.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص امینت داخلی ایران اسلامی، گفت: امنیت ایران به برکت اهل‌بیت و رشادت سربازان گمنام امام زمان(عج) در خاورمیانه مثال‌زدنی است چراکه هدف دشمنان از ناآرامی در منطقه ایران است و توطئه و آتش داعش خاموش شود چراکه منافع آمریکا در این است تا امنیت اسرائیل را حفظ کند.

وی با اشاره به زمان اعدام فرد قاتلی که در خیابان پاسداران تهران مأموران نیروی انتظامی را به شهادت رساند، گفت: غربی‌ها و فرانسه در این خصوص خیلی جنجال کردند و گفتند حقوق بشر رعایت نشده اما ندیدند که این فرد جان سه نفر را چگونه گرفت این‌ها دشمنان ملت ایران هستند الآن در فرانسه علیه نظام سرمایه‌داری چه خبر است؟ برخورد پلیس را ببینید آیا کشت و کشتار آنان در برابر خواسته به‌حق ملت مستضعفشان جنایت نیست؟

حجت‌الاسلام مغیثی با اشاره به اینکه پیشرفت‌های هسته‌ای و توان نظامی ایران قابل‌مذاکره نیست، گفت: امروز آمریکا می‌خواهد ایران را محدود کند و همان‌طور که دانش هسته‌ای را متوقف کردند همچنان متوقف بماند، مثل روزهایی که ایران بمب باران می‌شد ولی توانی برای مقابله نداشت اما امروز دیگر مثل سال‌ها پیش نیستیم و ایران به عقب بازنخواهد گشت.

کد خبر 4484624

منبع: مهر

کلیدواژه: امام خمینی ره ایالات متحده آمریکا خطبه های نماز جمعه فرانسه مقام معظم رهبری نهاوند همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۲۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | واکنش متفاوت یک امام جمعه به بازگشت دوباره گشت‌ ارشادها

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899895

دیگر خبرها

  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • راه حل مسائل فرهنگی بازگشت به سیاست و سیاستگذاری
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • ببینید | واکنش متفاوت یک امام جمعه به بازگشت دوباره گشت‌ ارشادها
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد