Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوشهر – ایرنا – امام ‌جمعه نوشهر گفت: اعتراض آمریکا به آزمایش موشکی ایران که منجر به تلاش نافرجامشان در سازمان ملل برای محکوم کردن ایران شد، بهانه‌ای برای رواج ایران‌ هراسی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر افزود: هدف آمریکا نه ‌تنها ترساندن دیگر کشورها از ایران بلکه ایجاد و توسعه حزب‌الله ‌هراسی در منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تأکید کرد: آن‌ها با تمرکز بر دالان ‌هایی که حزب‌الله لبنان ساخته است، آن را تهدیدی برای رژیم صهیونیستی و امنیت منطقه تلقی می‌کنند.
امام‌جمعه نوشهر ادامه داد: چهار سال است که آل‌سعود با پشتیبانی آمریکا مشغول جنگ با یمن و بمباران مردم این کشور است ولی اعتراضی نمی‌شود.
مشایخ اظهار داشت: در حادثه اهواز و حمله به نیروهای در حال رژه، یک کودک چهارساله نیز شهید شد و چند روز پیش نیز احمد یاسری صبری، کودک پنج‌ساله فلسطینی به دست نظامیان اسرائیل به شهادت رسید ولی صدایی از مدعیان حقوق بشر درنیامد.
وی گفت: در اعتراضات اخیر مردم فرانسه، تاکنون چند نفر کشته و صدها نفر زخمی و بازداشت شده‌اند و باید به غربی‌ها گفت که چطور در ایران اعتراضی می‌شود فوری موضع می‌گیرید و جنگ روانی به راه می‌اندازید ولی دربارهٔ وقایع فرانسه سکوت کرده‌اید.
او با اشاره به لزوم تقویت اقتصاد کشور، افزود: الآن چند سال است که رهبر معظم انقلاب، شعار سال را اقتصادی انتخاب می‌کند و لازم است با تحقق اقتصاد مقاومتی، این شعار اجرایی شود.
امام‌جمعهٔ نوشهر با گرامیداشت یاد شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه بیان کرد: در قبل از انقلاب به دانشگاهیان می‌گفتند که حوزویان کهنه ‌پرست‌اند و به حوزویان نیز می‌گفتند که دانشگاهیان بیگانه‌پرست هستند.
مشایخ افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران، حوزه و دانشگاه به هم نزدیک شدند ولی دشمن تلاش دارد آن‌ها را جدا کند.
وی گفت: علمای بزرگ تاریخ ما مثل ابن‌سینا و بیرونی و رازی، قبل از آنکه فیلسوف و پزشک و دانشمند باشند، عالم دینی بودند.
7517/ 1602/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نمازجمعه خطبه ها نوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته

سعید کیاکجوری در گفت وگوبا خبرنگار مهر در حاشیه بازدید استاندار مازندران از بندر اظهار کرد: تراز آب دریای خزر طی حدود دو دهه گذشته دو متر کاهش یافته است.

وی از تامین لایروبی برای لایروبی حوضچه بندر نوشهر خبر داد و گفت: کاهش تراز آب دریای خزر از جمله دغدغه ها است و در تلاش هستیم تا کاهش تراز آب دریا را با لایروبی حوضچه و اسکله جبران کنیم.

وی به محدودیت های فراروی لایروبی اسکله اشاره واضافه کرد: از نظر فنی با چالش هایی روبرو هستیم و نمی توانیم زیاد در عمق لایروبی انجام دهیم و به فوندانسیون اسکله آسیب می زند.

مدیرکل بنادر دریانوردی مازندران گفت: مطالعات مربوط به کاهش تراز آب دریای خزر توسط موسسات مربوط در حال انجام است و اکنون تراز آب دریای خزر در سطح پایینی قرار دارد.

مازندران سه بندر در نوشهر، امیرآباد و فریدونکنار دارد.

کد خبر 6093299

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته
  • به بهانه الکلاسیکوی ایران؛ بریس نیکبخت و ضربه سر کریم باقری مقابل سپاهان / فیلم
  • خودکشی پزشکان بهانه بیماران! /تیترخوانی به جای نگاه علمی! /نوبت «وعده صادق» اقتصادی
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران
  • «دریای پارس» یادگاری برای ایران به بهانه روز خلیج فارس
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند