Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیئت شمشیربازی آذربایجان غربی با بیان این که اردوی تیم ملی شمشیربازی جوانان در ارومیه برگزار می‌شود گفت: ۴ دختر اپه ایست ارومیه‌ای به این اردو دعوت شدند. ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

شهریار نوبخت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به اردوی تیم ملی شمشیربازی جوانان در شهر ارومیه اظهار داشت: این دوره از اردو از بیست و یکم آذرماه شروع شده و تا بیست و نهم این ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: سما کشی آده، مبینا بافراست، فریماه باباپور و زهرا مرد تیز خراب از شهر ارومیه در این دوره از اردو در کنار 6 شمشیرباز دیگر حضور دارند.

دبیر هیئت شمشیربازی آذربایجان غربی با بیان این که ورزشکاران این دوره از استان‌های اصفهان، آذربایجان غربی، تهران، البرز و یزد هستند گفت: زهرا عیدی شاطر، فاطمه خراسانی، مائده رضایی، آنوشا شهابی، مهسان ایوبی و غزل حاج علی اکبری دیگر شمشیربازان حاضر در اردو هستند.

اراک| استان مرکزی میزبان اردوی تیم ملی شمشیربازی کشور می‌شودقهرمانی اصفهان و خراسان‌رضوی در المپیاد شمشیربازی بانوان و مردانجام جهانی شمشیربازی اسلحه سابر جوانان| تیم ایران به مدال برنز رسید

وی با اشاره به نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور یادآور شد: تیم دختران آذربایجان غربی در این مسابقات مقام سوم را از آن خود کردند و در بخش فلوره انفرادی شیدا حسینی و هانیه خوش خواهی از آذربایجان غربی به ترتیب مدال‌های نقره و طلا را از آن خود کردند.

نوبخت تاکید کرد: در بخش انفرادی این مسابقات نیز سما کشی آده مقام سومی را به دست آورد و در بخش تیمی اسلحه فلوره تیم استان متشکل از زهرا حیدرزاده، شیدا حسینی، هانیه خوشخواهی و هلیا اسماعیل زاده مدال طلا را از آن خود کرده و آنیتا بیات ماکو، زهرا مرد، فاطمه احمدی و سما کشی آده در بخش تیمی اسلحه اپه به مقام دومی بسنده کردند.

انتهای پیام/ن

R41361/P1361/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمپاشی ۱۸۱۶ هکتار از مزارع ارومیه بر علیه آفت سن غلات

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در بازدید از مزارع گندم دهستان مرگور ارومیه گفت: تاکنون بیش از یک هزار و ۸۱۶ هکتار از مزارع ارومیه بر علیه آفت مضر سن غلات و ۶ هزار و ۸۰۰ هکتار علیه علف‌های هرز سمپاشی انجام شده است.

علی دیانتی افزود: گندم کاران باتوجه به شرایط آب و هوایی روز‌های آتی و احتمال شکل گیری اپیدمی بیماری زنگ و خسارت به محصول گندم، هشدار به مبارزه با این بیماری را جدی بگیرند.

وی با اشاره به مشاهده علائم اولیه آلودگی بیماری زنگ زرد گندم در برخی از مزارع شهرستان، در خصوص پایش مستمر مزارع و مبارزه با زنگ زرد گندم و سایر بیماری‌های برگی غلات هشدار داد.

معاون جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ضمن توصیه به کارشناسان پهنه جهت حضور و پایش مستمر مزارع برای کنترل به موقع سن در مرحله مادری تاکید کرد: با توجه به وزش باد و بارندگی روز‌های آتی و مرحله حساس رشدی گندم، رصد بیماری‌های برگی غلات و در صورت تداوم شرایط مساعد، مبارزه با بیماری‌ها با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

دیانتی اضافه کرد: کنترل علف‌های هرز حاشیه مزارع به منظور جلوگیری از ورود به مزارع و کاهش بانک ژنی علف‌های هرز به کشاورزان آموزش و توصیه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • سمپاشی ۱۸۱۶ هکتار از مزارع ارومیه بر علیه آفت سن غلات
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان