Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیروت-ایرنا-'میشل عون' رئیس جمهوری لبنان با انتقاد از اقدامات رژیم صهیونیستی در تغییر هویت فلسطین گفت: وقوع این حوادث در ابتدای هزاره سوم و موافقت دنیا با آن و بی معنا شدن اعلامیه جهانی حقوق بشر غیرقابل قبول است و از این رو ما به دفاع از قدس و سرزمین فلسطین و ملت آن پایبندیم.

به گزارش ایرنا وی امروز (جمعه) در کاخ ریاست جمهوری در دیدار با هیاتی از ائتلاف جهانی انجمن های کمک به قدس و فلسطین و اتحادیه های کارگری گفت: مساله فلسطین مساله ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قدس آثار دینی مسیحی و اسلامی وجود دارد و یهودی شدن آن قابل پذیرش نیست.
عون با بیان اینکه ملت فلسطین حق دارد که وطنی برای خود داشته باشد گفت: این غیرقابل قبول است که یک فلسطینی بخوابد و سپس بیدار شود و خود را بدون هویت و وطن ببیند و با مرگ حق خود مجبور به مهاجرت شود.
رئیس جمهوری لبنان افزود: امروز فلسطینی های باقیمانده در فلسطین مهاجرت می کنند و اسرائیل بازگشت آنها به کشورشان را نمی پذیرد و در تلاش است تا بقیه فلسطینیان نیز به ساکنان آن منطقه و نه شهروندان آن تبدیل شوند.
در این دیدار همچنین 'محمد ارسلان' رئیس ائتلاف جهانی انجمن های حامی قدس و فلسطین از مواضع رئیس جمهوری لبنان در دفاع از مساله فلسطین و این ائتلاف قدردانی کرد.
ائتلاف جهانی انجمن های حامی قدس و فلسطین شامل بیش از ۸۶۰ انجمن و اتحادیه کارگری در دنیاست که دفاع از حقوق ملت فلسطین را در دستور کار دارد.
خاورم**2054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي لبنان قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در فارس (شانا) از اعلام کاندیدای مورد حمایت این شورا در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان شیراز و زرقان خبر داد. - اخبار استانها -

مجید فروردین در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم از شیراز، بیان کرد: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در فارس (شانا)، آقایان سید اسماعیل حسینی و ابراهیم عزیزی را دو کاندیدای مورد حمایت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شیراز و زرقان معرفی کرده است.

وی گفت: اطلاعیه رسمی شانای کشور نیز در خصوص اعلام حمایت از این دو کاندیدا تا فراد اعلام خواهد شد.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در فارس (شانا) افزود: در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد نیز شانا هنور فرد مورد حمایت خود را اعلام نکرده و به احتمال زیاد صبح فردا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/424.

دیگر خبرها

  • حسینی: والیبال ایران باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • ائتلاف دریایی اروپا در دریای سرخ با کمبود کشتی جنگی مواجه شده است
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • شانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • هشدار مجارستان برای احتمال وقوع جنگ جهانی سوم
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین