Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از فدراسیون فوتبال ،اوسیانو کروز  مربی تیم ملی در ابتدا در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا او امروز ورزشگاه را ترک کرده است گفت: بله. این اتفاق افتاد و دلیل آن هم به خاطر بی احترامی و تکرار رفتار‌های تحریک آمیز و توهین آمیزی بود که متاسفانه توسط برخی از افراد در ورزشگاه انجام شد و این اتفاق تنها یک دلیل دارد و آن این است که برخی افراد در حال تحریک و تغییر علایق برخی از هواداران پرسپولیس بر علیه تیم ملی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پاسخ به سوالی که منظور شما از افراد چیست؟ ظاهرا امروز افشین پیروانی صحبت‌هایی در مورد تیم ملی مطرح کرده، افزود: ایشان یک نمونه از افرادی است که با بیان مطالبی که نادرست و دروغ است، از پشت پرده در حال ایجاد این فضای تحریک آمیز و خصومت آمیز هستند. آقای افشین بنده را شگفت زده نمی‌کند. من حتی خجالت می‌کشم که صحبت‌هایی که ایشان راجع به آقای برانکو را مطرح کردند را بیان کنم، صحبت‌هایی که باید بگویم ناخوشایند بود، ولی اگر لازم باشد من آن صحبت‌ها را حتی در مقابل آقای برانکو عنوان می‌کنم. این تنها من نبودم که این صحبت‌ها را شنیدم بلکه همه این صحبت‌ها را شنیده اند.

کروزدر پایان گفت :  در حال حاضر که پیروانی  به دنبال ایجاد فضایی برای برگشتن به باشگاه پرسپولیس و بودن در کنار آقای برانکو است صحبتهایش را برعکس کرده و سمت و سوی این صحبت‌ها را به طرف سرمربی تیم ملی و همینطور تیم ملی تغییر داده است. اما واقعا چه اشخاصی می‌توانند به صحبت‌های او اعتبار ببخشند، شخصی که توسط کمیته اخلاق به مدت ۵ سال محروم شده بود.

بیشتر بخوانید:دستیار کی روش قهر کرد و به هتل بازگشت

انتهای پیام / 

اظهارات مربی تیم ملی فوتبال درباره ترک کردن ورزشگاه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۵۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!

گفته‌های مدافع سابق استقلال با واکنش طنز هواداران پرسپولیس روبرو شد. البته خسرو حیدری چندی پیش با تغییر رنگ لوگوی باشگاه خوشه طلایی سوژه شده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کاربر سجاد در توئیتی نوشت: تو این هیری ویری خسرو حیدری گفته من از سیتی پیشنهاد داشتم:))) این که چیزی نیست داداش پرز منو برای جانشینی رونالدو در نظر گرفته بود، اما لیاقت نداشتن رفتن دنبال هازارد.

کاربر علیرضا هم اینگونه واکنش نشان داد: خسرو حیدری داره درست میگه و میدونم، چون پیراهن منچسترسیتی آبی کمرنگ بود پیشنهادشونو قبول نکرد.

منبع: برترین‌ها

tags # استقلال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • عملکرد بخش تعاون در کاشان موفقیت‌آمیز نبوده است
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • صحبت های رضا درویش درباره واگذاری پرسپولیس / فیلم
  • ناتو چنگ و دندان نشان می‌دهد/ رزمایش در فنلاند تحریک‌آمیز است