Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید عالیشاه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر تیم فوتبال پارس جنوبی جم بیان کرد:  امروز بازی خوبی داشتیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. تمام تلاشم را می کنم که در تیم مثمر ثمر باشم. بازیکنان ما آسمان و ریسمان نمی بافند و تمام تلاش شان را در زمین به کار می گیرند و کار تکنیکی را انجام می دهند و بعد از بازی و نتیجه نگرفتن خود را توجیه نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احترام زیادی برای بازیکنان استقلال و هواداران این تیم قائل هستم اما اینکه بعد بازی به صورت علنی بخواهند توجیه کنند کار زشتی است و به تک تک بازیکنان ما بر خورده است.

او ادامه داد: بعد از بازی ما مقابل الدحیل و السد رسانه های خارجی از عملکرد ما تعریف کردند و ما با وجود اینکه 2 پنجره نقل و انتقالاتی تیم بسته بود توانستیم بهترین نتایج را کسب کنیم.اگر بحث مالی مطرح باشد بازرس بفرستند و مبلغ قراردادها و درصد دریافتی بازیکنان را شفاف سازی کنند و هم در 2 یا 3 سال اخیر مشخص کنند که داوری به نفع تیم پرسپولیس سوت زده یا به ضرر تیم ما بوده است.

عالیشاه عنوان کرد: بازیکنان پرسپولیس دست به دست هم دادند و حرفشان را داخل زمین زدند و با قدرت ادامه می دهند.بسیاری از بازیکنان ما 2 تا بازی هم نکرده بودند و در نقل و انتقالات دست تیم بسته بود اما جوانان ما بهترین بازی ها را ارائه دادند.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس تهران ۳ - ۱ پارس جنوبی جم / پایان خوش نیم فصل با ۳ گل و ۳ امتیاز

پرسپولیسی ها در نیم فصل پولدار می شوند

سید جلال حسینی: امیدوارم تیم ملی در جام ملت های آسیا قهرمان شود/ کی روش به صورت من ضربه زد

عرب:گرشاسبی علی رغم میلمان رفت/هوادار و عاشق پرسپولیس هستم

پرسپولیسی‌ها پولدار می‌شوند

انتهای پیام/

اظهارات عالیشاه درباره تیم فوتبال پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود

احتمال بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس بسیار زیاد است. رامین در سال 1394 برای اولین بار در تیم پرسپولیس حاضر شد ولی بنا به دلایلی تنها کمتر از سه فصل در پرسپولیس بازی کرد.

به گزارش طرفداری، اخراج توسط برانکو ایوانکوویچ، رفتن به تیمهای خارجی و بی میل بودن یحیی گل محمدی برای ادامه همکاری با رضاییان، عوامل دوری او از پرسپولیس در سالهای اخیر بوده است.

حالا اوسمار ویرا از او تعریف می کند و او در پایان قراردادش با تیم سپاهان است و به همین دلیل، خیلی ها از همین حالا رامین را بازیکن سال آینده تیم پرسپولیس می دانند. با این حال با توجه به این که او سالها در پرسپولیس نبوده اما در صورت حضور در پرسپولیس سال آینده، بعد از امید عالیشاه باسابقه ترین بازیکن تیم خواهد بود. رامین رضاییان در صورت حضور در تیم پرسپولیس بالاتر از مردانی مثل وحید امیری و علیرضا بیرانوند، کاپیتان دوم تیم خواهد بود.

البته در صورت حضور رامین در پرسپولیس، او که 33 ساله است میانگین سنی تیم را بالاتر خواهد برد. در حال حاضر در تیم پرسپولیس نفراتی مثل بیرانوند، پورعلی گنجی، گولسیانی، کنعانی زادگان، اسماعیلی فرد، حسن، ریگی، عالیشاه، امیری، آل کثیر و... در سنین بالای 30 هستند و به زودی مهدی ترابی هم در جمع 30 ساله های تیم پرسپولیس خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند