Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@13:06:11 GMT

رئیس ستاد ازدواج دانشجویی منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۶۹۰۰

رئیس ستاد ازدواج دانشجویی منصوب شد

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها، طی حکمی حجت‌الاسلام محمدمهدی صالحی را به سمت رئیس ستاد ازدواج دانشجویی منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌ رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی طی حکمی حجت‌الاسلام محمدمهدی صالحی را به سمت رئیس ستاد ازدواج دانشجویی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای محمدمهدی صالحی

سلام علیکم
پیرو تاکید و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای تحقق منویات معظم‌له در جلسه اخیر بررسی آسیب‌های اجتماعی و با هدف ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های نهاد در حوزه ازدواج و خانواده در دوره جدید به‌موجب این حکم جنابعالی را به‌عنوان «رئیس ستاد ازدواج دانشجویی» منصوب می‌کنم.

امید است که با بهره‌گیری از تجربیات و ظرفیت‌های دفاتر نهاد، هماهنگی بیش از پیش با دستگاه‌های مختلف مسئول در حوزه آموزش عالی کشور و تجمیع توان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری معاونت‌های مختلف ستادی، موجبات رشد و تعالی همه جانبه‌ی این شجره طیبه را فراهم آورید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ازدواج دانشجويي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان

با حکم محمد علی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، علی باقری به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان منصوب شد.

علی باقری از یکم بهمن ۱۴۰۲ به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری خدمت رسان حوزه کشاورزی استان بوده است.

در این حکم آمده است: "با توجه به سوابق و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری نیرو‌های متخصص و متعهد آن سازمان و اعمال نظارت مستمر بر اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت در استان، در نیل به اهداف بخش کشاورزی گام‌های موثر بردارید.

توفیق شمارا از درگاه خداوند منان خواستارم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • وضعیت حقوق بشر در ایران برای اولین بار به صورت مکتوب منتشر می‌شود
  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • تحلیل عباس عبدی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان محترم پخته نمی‌شود، بهتر است فکر دیگری کنند
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد