Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سرهنگ عباس مظفری در نشست خبری مدیرکل راه و شهرسازی افزود: طی هشت ماهه گذشته از سالجاری تعداد مصدومان جاده های استان زنجان 30 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

سرهنگ مظفری گفت: در تصادف های جاده ای تعارف نداریم و هر ارگانی که عامل این مهم شناخته شود ثبت و اعلام می شود که 85 درصد از علل سوانح انسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه نسبت به دیگر استان ها در اعمال جریمه در ردیف بیست هشتم قرار داریم، تاکید کرد: برخورد جدی پلیس موجب کاهش تخلفات می شود و از تخلف های حادثه ساز به هیچ وجه چشم پوشی نمی کنیم. از 22 آذر تا 22 اسفند امسال طرح زمستانی پلیس راه با همکاری دیگر دستگاه های امداد رسان آغاز می شود. پلیس در 47 نقطه کوهستانی استان به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات مستقر می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان رئیس پلیس راه رشد 32 درصدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 

به گزارش جام جم آنلاین تهران،توحید مظفری دادستان شهرستان فیروزکوه با اعلام این خبر گفت:
اقدام ضربتی و غافلگیرانه دایره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه در کشف مقادیر قابل توجه ای مواد مخدر و دستگیری عاملین توزیع آن در شهرستان فیروزکوه با دستور ویژه از سوی دادستانی انجام شد.
وی خاطر نشان کرد:این عملیات ویژه روزگذشته ۱۰ اردیبهشت ماه به صورت ضربتی و غافلگیرانه توسط فرماندهی انتظامی شهرستان انجام که طی آن مقداری مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین از منازل سوداگران کشف و ۲ نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.
مظفری یادآور شد:دادستانی در راستای تامین حقوق روانی و اجتماعی شهروندان با هیچ کسی مصالحه و متعارفی ندارد، با خاطیان و کسانی که سبب ناهنجاری اجتماعی در شهرستان می شوند به شدت برخورد خواهیم نمود.

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • افزایش ۴ درصدی ترددها در جاده های کرمان
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • استفاده از تلفن همراه با ۴۶ درصد بالاترین علت بروز تصادف است
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • داداش کلاه یادت نره 
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد